Nyhet Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 (edited) Benedict Cumberbatch ska spela skurken i nästa Star Trek-film, skriver Trekmovie.com. Cumberbatchs rollfigur är dock inte känd. Allt tyder emellertid på att det var samma roll som Benicio Del Toro var aktuell för. Liksom Edgar Ramirez. En källa säger till Trekmovie att Cumberbatch audition fick "dem att tappa hakan". Benedict Cumberbatch är från Storbritannien och är kanske mest känd som huvudrollsinnehavaren i BBC-serien Sherlock. Han har även spelat fysikern Stephen Hawking i en biografisk tv-film om denne. Nu är han aktuell i filmerna Tinker, Tailor, Soldier, Spy och Stephen Spielbergs War Horse. Han gör också rösten åt draken Smaug i de kommande filmerna om Bilbo. Källa [ Till originalnyheten ] Edited January 5, 2012 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Betyder detta att Khan inte ska vara med? Jag kan inte se honom alls spela Khan. Del Toro kanske, men absolut inte Cumberbatch. Jag har till och med svårt att se honom som en klingon. Fast det är klart jag har aldrig sett den här skådisen i något förrän det korta klippet ovan. Så han kanske kan överraska? Någon som vet mer om honom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Med lite Star Trek-makeup skulle han säkert kunna vara lite vad som helst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Jo, det skulle han nog Det är väl antingen det han ska ha på sig också, eftersom han inte är en jättekänd skådis. Däremot verkar han vara väldigt uppskattad enligt kommentarerna på Trekmovie.com. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Han känns mer Khan än klingon, men med det här omstartade universumet så kan man ju förvänta sig lite vad som helst i utseende väg. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anhedoni Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 En cardassier månne, men då är det verkligen tidslinjemayhem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soval Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Han spelar också the Necromancer i de kommande Bilbo filmerna. Annars vet jag inte så mycket om honom, mer än att jag verkligen gillade honom som Sherlock Holmes i BBC's Sherlock. Jag ser verkligen fram emot säsong två. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anhedoni Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Jag vet, The Squire of Gothos! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Var och såg Tinker, Taylor, soldier spy för en vecka sedan och han skötte sig utmärkt i den. Även Tom Hardy (Shinzon) medverkade i filmen och även han var bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts