Nyhet Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Nazneen Contractor, känd från tv-serien 24, får en roll i Star Trek 12, skriver EW.com. Hon ryktas spela maken till den roll Noel Clark har fått. Contractor är född Indien, men växte upp i Nigeria och London innan hon kom till Hollywood. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Börjar man kunna lista ut en berättelse nu? Vulcanska nybyggare (Clark och ovannämnda dam samt kanske Alice Eve) hamnar i klorna på elaka företagere med Peter Weller, som ryktas spela en vd, i spetsen. En annan stor skurk skådisen från Sherlock samarbetar med dem. Vad han spelar är dock okänkt, kanske en klingon. Pike sänder ut Enterprise på uppdrag för att stoppa skurkarna förstöra den nya kolonin. Orci har i alla fall tidigare sagt att han har tittat på en kvinnlig skådis och tänkt hur hon skulle se ut i vulcanska öron. Samt att Cowboys vs. Aliens hade vissa likheter med nästa film, vilket tyder på mer avancerade och överlägsna utomjordingar attackerar nybyggare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Låter nästan lite som Ressurection för mig. Känns trovärdigt på nogåt sett. *Mod Läge* Aike, tycker du att detta är något man bör göra om som spoiler då det känns som en möjlig tolv historia? J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Kanske. Samtidigt spekulerar jag vilt. Huruvida vulcans spelar den rollen som jag påstår är väldigt osäkert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted January 8, 2012 Report Share Posted January 8, 2012 En spekulation är väl ingen spoiler! Spoiler är när man vet storyn och skriver om den utan spoilervarningar. Är det någon mer än jag som tycker ovan video var jättelöjlig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 En spekulation är väl ingen spoiler! Spoiler är när man vet storyn och skriver om den utan spoilervarningar. Är det någon mer än jag som tycker ovan video var jättelöjlig. Löjlig och löjligt, förmodligen för jag fattade ingenting... :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts