RoLaren Postad 28 April, 2012 Rapport Postad 28 April, 2012 Nu har jag bokat flygbiljett med BA tor Arlanda-London City Airport och en 3-dagars standardbiljett. 1850kr fick jag hosta upp för flygbiljetten. London nästa
RoLaren Postad 2 Maj, 2012 Rapport Postad 2 Maj, 2012 Har gjort en ombokning av hotellet Costum House Hotel via en annan resebyrå, octopus travel, och får därmed ett bättre pris som dessutom inkluderade frukost.
Aike Postad 5 Maj, 2012 Rapport Postad 5 Maj, 2012 Sånt suger men, om jag förstod artikeln rätt, så drabbades man av det extra påslaget fast man redan betalt biljetten. Har aldrig flugit med Ryan Air så jag har ingen erfarenhet av dom. Som sagt gällde det endast Spanien i dagsläget. Avgiften som tillkommer är ju en prishöjning från spanska staten. Självklart behöver Ryan Air lägga över den kostnaden på sina kunder med tanke på att deras priser är mycket låga. De låter även de som vill avboka gratis, vilket de inte gör annars. Jag har bara goda erfarenheter av Ryan Air, utan dem hade jag inte de senaste åren kunnat besöka vänner i Tyskland och Östeuropa eller sett Star Trek (2009) i London utan att behöva lägga ut många gånger mer. Sedan gör bolaget en stor och viktig insats för att intergrera Europa eftersom det gör det möjligt för många fler att flyga ofta eller till och med alls. Den fria rörligheten som EU strävar efter har verkligen Ryan Air och övriga lågprisbolag varit ledande att förverkliga. Sedan får man ju förstås vad betalar för. Ryan Air är som en flygbuss och inte en limosin.
The Holy Three Postad 24 Maj, 2012 Författare Rapport Postad 24 Maj, 2012 Nya gäster klara för mässan: G HERTZLER - Martok GWYNYTH WALSH - B'Etor ROBERT O'REILLY - Gowron Alla tre kommer ha Klingon make-up till photoshootsen.
RoLaren Postad 25 Maj, 2012 Rapport Postad 25 Maj, 2012 Låter bra. Jag har autografer från Duras sisters sedan tidigare, men inte av de andra 2. OT: Jag har hört att Barbara March, som spelar Lursa, har ställt in sina conventions pga sjukdom. Någon som vet något mer?
The Holy Three Postad 25 Maj, 2012 Författare Rapport Postad 25 Maj, 2012 Det är typ bara det jag hört med, att samtliga hennes uppträdanden i år är inställda. Hoppas det inte är alltför allvarligt.
f.nyman Postad 25 Maj, 2012 Rapport Postad 25 Maj, 2012 Photo biljetter med Shatner & Stewart- Check! :-D Är det någon som har koll på hur många Härifrån som åker?
RoLaren Postad 25 Maj, 2012 Rapport Postad 25 Maj, 2012 Vi är 5 st från Stockholm Trekkers som ska åka. Vi har bokat flyg, hotell och inträde. En av oss har en photo op med Shatner.
The Holy Three Postad 25 Maj, 2012 Författare Rapport Postad 25 Maj, 2012 Photo biljetter med Shatner & Stewart- Check! :-D Är det någon som har koll på hur många Härifrån som åker? Välkommen till forumet! Kul med ännu en som ska dit.
f.nyman Postad 26 Maj, 2012 Rapport Postad 26 Maj, 2012 Tack! :-) Vi är två rookies från Sundsvall som åker. Flyg, hotell å tredagars betalt & klart. :-) Utöver foto sessionerna. Kan knappt bärga oss- brushar up med att plöja TOS från början! ;-)
RoLaren Postad 26 Maj, 2012 Rapport Postad 26 Maj, 2012 Välkommen till forumet Vilket hotell ska du bo på?
f.nyman Postad 26 Maj, 2012 Rapport Postad 26 Maj, 2012 Tackar! Vi bor på citadines Trafalgar Square..Centralt. :-) En bit från Excel, men så länge det finns taxi så....Ni då? :-)
RoLaren Postad 27 Maj, 2012 Rapport Postad 27 Maj, 2012 3 av oss kommer bo på Custom House Hotel, bara några steg från ExCeL. De andra 2 har bokat på det finare (och dyrare) Novotel ExCeL
RoLaren Postad 5 Juni, 2012 Rapport Postad 5 Juni, 2012 Nya gäster klara för mässan: Walter Koenig Arlene Martel (T'Pring i TOS) Dominic Keating Connor Trinneer
The Holy Three Postad 5 Juni, 2012 Författare Rapport Postad 5 Juni, 2012 Såg det, T'Pring är väl lite intressant för egen del.
The Holy Three Postad 5 Juni, 2012 Författare Rapport Postad 5 Juni, 2012 Det kommer visst presenteras 2 nya gäster varje dag denna vecka fram tills på fredag, så vi har sex gäster till att se fram emot denna vecka.
RoLaren Postad 6 Juni, 2012 Rapport Postad 6 Juni, 2012 Nya gäster är: ROBIN CURTIS (Saavik) CHASE MASTERSON (Leeta)
The Holy Three Postad 6 Juni, 2012 Författare Rapport Postad 6 Juni, 2012 Underbart, Robin Curtis vill jag absolut ha en autograf av.
RoLaren Postad 6 Juni, 2012 Rapport Postad 6 Juni, 2012 Samma här. Jag hade biljett i Las Vegas men hann inte fram till henne och valde då bort autografen till förmån för Shatner på scen. Hon tar lång tid på sig och pratar med sina fans så den som får autograf bör inte bli besviken.
The Holy Three Postad 7 Juni, 2012 Författare Rapport Postad 7 Juni, 2012 (redigerade) Två DS9 gäster klara: CASEY BIGGS (Darmar) JEFFREY COMBS (Weyoun) Jeffrey Combs kan jag tänka mig ta en icke Star Trek-relaterad autograf av, eftersom han varit med i många bra filmer jag gillar. Redigerad 7 Juni, 2012 av The Holy Three
RoLaren Postad 7 Juni, 2012 Rapport Postad 7 Juni, 2012 Combs är en av mina favoritskådisar. Har träffat honom förr. Har en drös signerade grejjer från honom. Re-Animator bl a
The Holy Three Postad 7 Juni, 2012 Författare Rapport Postad 7 Juni, 2012 Är nog just ett foto från den filmen jag vill ha signerad. Undrar om det är vanligt att man får icke Star Trek-relaterade saker signerade på Star Trek mässor?
RoLaren Postad 7 Juni, 2012 Rapport Postad 7 Juni, 2012 Många av skådisarna har ju gjort andra filmer/TVserier än just bara trek. Jeffrey Combs brukar ta med sig foton från ett flertal filmer på mässor. Iaf de i USA.
The Holy Three Postad 8 Juni, 2012 Författare Rapport Postad 8 Juni, 2012 Jo precis, kan tänka mig att dom tycker det är kul om man tar med sig något annat för dom att signera. Ska finnas en cool Re-Animator DVD med en spruta till som jag ska försöka få tag på och kanske få signerad,
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu