Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 141
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Har gjort en ombokning av hotellet Costum House Hotel via en annan resebyrå, octopus travel, och får därmed ett bättre pris som dessutom inkluderade frukost.

Postad

Sånt suger men, om jag förstod artikeln rätt, så drabbades man av det extra påslaget fast man redan betalt biljetten. Har aldrig flugit med Ryan Air så jag har ingen erfarenhet av dom.

Som sagt gällde det endast Spanien i dagsläget.

Avgiften som tillkommer är ju en prishöjning från spanska staten. Självklart behöver Ryan Air lägga över den kostnaden på sina kunder med tanke på att deras priser är mycket låga. De låter även de som vill avboka gratis, vilket de inte gör annars.

Jag har bara goda erfarenheter av Ryan Air, utan dem hade jag inte de senaste åren kunnat besöka vänner i Tyskland och Östeuropa eller sett Star Trek (2009) i London utan att behöva lägga ut många gånger mer. Sedan gör bolaget en stor och viktig insats för att intergrera Europa eftersom det gör det möjligt för många fler att flyga ofta eller till och med alls. Den fria rörligheten som EU strävar efter har verkligen Ryan Air och övriga lågprisbolag varit ledande att förverkliga.

Sedan får man ju förstås vad betalar för. Ryan Air är som en flygbuss och inte en limosin.

• 3 veckor senare...
Postad

Låter bra. Jag har autografer från Duras sisters sedan tidigare, men inte av de andra 2.

OT: Jag har hört att Barbara March, som spelar Lursa, har ställt in sina conventions pga sjukdom. Någon som vet något mer?

Postad

Tack! :-)

Vi är två rookies från Sundsvall som åker. Flyg, hotell å tredagars betalt & klart. :-) Utöver foto sessionerna.

Kan knappt bärga oss- brushar up med att plöja TOS från början! ;-)

• 2 veckor senare...
Postad

Samma här. Jag hade biljett i Las Vegas men hann inte fram till henne och valde då bort autografen till förmån för Shatner på scen. Hon tar lång tid på sig och pratar med sina fans så den som får autograf bör inte bli besviken.

Postad (redigerade)

Två DS9 gäster klara:

CASEY BIGGS (Darmar)

JEFFREY COMBS (Weyoun)

Jeffrey Combs kan jag tänka mig ta en icke Star Trek-relaterad autograf av, eftersom han varit med i många bra filmer jag gillar.

Redigerad av The Holy Three
Postad

Många av skådisarna har ju gjort andra filmer/TVserier än just bara trek. Jeffrey Combs brukar ta med sig foton från ett flertal filmer på mässor. Iaf de i USA.

Postad

Jo precis, kan tänka mig att dom tycker det är kul om man tar med sig något annat för dom att signera. Ska finnas en cool Re-Animator DVD med en spruta till som jag ska försöka få tag på och kanske få signerad,

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu

• Skapa nytt...