Gå till innehåll
Soval

Falling Skies

Rekommenderade inlägg

Är det någon annan här på forumet som tittar på Falling Skies? Vad tycker ni om den? Själv så är jag fortfarande lite tveksam. Jag gillar förvisso "efter katastrofen" temat men, men.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Den blir bättre, men det är för mycket familjedrama i början av serien. Ser fram emot nästa säsong. CGIerna i serien är dock väldigt dåliga med tanke på att bugdeten är superhög jämfört med t ex Sanctuary.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Visst är hon irriterande. Som atheist tycker man ju att sådant är meningslöst. Tyvärr är många amerikanare fanatiska och hon är säkert med för att dessa ska tycka at serien är intressant.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tempot i serien får mig att känna att Napoleons march från Moskva var superspännande i jämförelse. Det känns som att man i USA antingen skall göra allt superfort eller megalångsamt. Efter två säsonger har jag inte sett någon i serien som talar om varför jorden anfölls. Och sista avsnittet på säsong leder ju inte till färre frågor...

/Hugh

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har tempot i serien höjts nu i början på den tredje säsongen eller är det bara något som jag tycker? Ok, den är onödigt seg bitvis men ändå..

/ Hugh

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu