Gå till innehåll
Nyhet

Google firar Star Trek 46 år - Titta snabbt, för snart försvinner det!

Rekommenderade inlägg

Google har lagt till en doodle (Googles huvudrubrik) som firar att Star Trek fyller 46 år (grattis, förresten!). Den är till skillnad från de flesta andra doodlar interaktiv så du kan klicka dig fram till en historia som innehåller transportörer, kärlek (!), tribblar och en gorn. Rolig grej som både undertecknad redaktör och min femårige son hade stor glädje av!

Gå genast till Google.se och klicka dig fram. Skulle den inte vara kvar när du kommer dit kan du förhoppningsvis hitta den i doodle-arkivet.

star_trek_doodle_120907.jpg

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Trot allt måste man väl ge Google den credden, vad man än har för förhållande till dom att de faktiskt har teman när speciella händelser har inträffat. Just denna var ju riktigt lyckad. Det enda sura var väl, vi brukar köra frågesport på lördagar baserat på tidningens "vad hände för x-antal år och datum sedan...?" att jag inte satte denna, blev väl mycket häcklande runt frukostbordet. :huh:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Google har lagt till en doodle (Googles huvudrubrik) som firar att Star Trek fyller 46 år (grattis, förresten!). Den är till skillnad från de flesta andra doodlar interaktiv så du kan klicka dig fram till en historia som innehåller transportörer, kärlek (!), tribblar och en gorn. Rolig grej som både undertecknad redaktör och min femårige son hade stor glädje av!

Gå genast till Google.se och klicka dig fram. Skulle den inte vara kvar när du kommer dit kan du förhoppningsvis hitta den i doodle-arkivet.

star_trek_doodle_120907.jpg

Källa

[ Till originalnyheten ]

Kul, ungarna gillande den. Ffa Gorn. Undrar vad Google hittar på 28/9.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu