Aike Posted November 22, 2012 Report Share Posted November 22, 2012 Jag klickade nyligen gilla på Star Trek Databas fansida. Men än så länge har jag inte sett en enda nyhet i på min vägg på Facebook. Är det så för er övriga med? Eller vad kan detta bero på? Med tanke på att det sällan är någon som gillar nyheterna där så får det mig att undra att vissa eller till och med alla inte ser dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted November 22, 2012 Report Share Posted November 22, 2012 Detta måste provas, jag har inte haft databasen bland mina "gilla" tidigare.Näe, jag ser heller inget på väggen, kollar jag min profilsida står att jag gillar Star Trek DB. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted November 22, 2012 Author Report Share Posted November 22, 2012 Samtidigt tror jag det behövs publiceras en nyhet innan du ska ha möjlighet att se en. Så du får nog vänta tills nästa nyhet innan du vet säkert. En möjlig förklaring kan dock vara att Facebook inte låter alla längre se alla uppdateringar från fansidor eftersom de vill att man ska betala för att de ska visas för alla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted November 22, 2012 Report Share Posted November 22, 2012 Jag får upp alla, men detta kan bero på att jag är administratör på sidan. Sedan ser jag ju dessutom alla uppdateringar dessutom via twitterflödet, så jag har aldrig sett problemet. Men om man inte får upp det alls, är det ju ett problem. Eftersom så många har sett Facebooksidans inlägg har jag inte reflekterat över att det inte kom med i allas flöden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted November 22, 2012 Report Share Posted November 22, 2012 Jag ser fortfarande inga nyheter på min vägg. :lugn: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted January 21, 2013 Report Share Posted January 21, 2013 Glatt överraskad upptäckte jag i dag att nyheterna numera kommer upp på min vägg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts