Nyhet Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 (edited) Sverige-premiären av Star Trek Into Darkness närmar sig med stormsteg, men det är det långt ifrån alla som vet. Nu trappar dock SF Bio upp marknadsföringen ... bokstavligt talat! De följande bilderna togs på Filmstaden Sergel i Stockholm. [ Till originalnyheten ] Edited April 13, 2013 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 Coolt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Douglas Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 **** vad häftigt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 Snyggt. Var på Sergel förra torsdagen, men då fanns det inget sådant vad jag såg. Men gott om affischer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 Snyggt. Var på Sergel förra torsdagen, men då fanns det inget sådant vad jag såg. Men gott om affischer. Intressant! Misstänker att de byter nå'n gång i veckan eller så. Tur att jag valde att ha vägarna förbi just idag av alla dagar; hoppades se en affisch, men fick en glad överraskning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 Riktigt coolt gjort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Douglas Posted April 19, 2013 Report Share Posted April 19, 2013 Ber om ursäkt för svordomen. Skulle tänkt mig för. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted April 21, 2013 Report Share Posted April 21, 2013 Fräckaste trappan jag sett på länge, och den bilden gjorde sig väldigt bra där också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted April 21, 2013 Report Share Posted April 21, 2013 Kul att du är tillbaka Unkas! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts