Admiral Picard Posted May 5, 2013 Report Share Posted May 5, 2013 Har någon kört detta spel ? Isåfall berätta lite vad du tycker är bra och dåligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted May 5, 2013 Report Share Posted May 5, 2013 Det fick väldigt bra betyg när det kom. Jag har det faktiskt här hemma, men har aldrig lyckats starta det av olika skäl. Först för att jag hade Mac när jag fick det. Sedan på grund av att jag inte vet hur man startar det på moderna PC-burkar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 5, 2013 Report Share Posted May 5, 2013 Har spelet och har spelat det, men det var så otroligt länge sedan att jag inte kommer ihåg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admiral Picard Posted May 5, 2013 Author Report Share Posted May 5, 2013 Vad kul att höra Aike ! Jag själv har kört spelet då när det kom ut. Spelet i sig kosta en rejäl slant men det var värt varenda krona. Detta spel har ju verkligen händelserika banor och man är konstant i jakt efter Soran.Detta är det var det enda Star Trek spelet som fick högt som du nämnde aike och det var av pc gamer som gav Generations 93 %. Microprose gjorde ett till spel som heter Klingon honor guard vilket vart inte så bra som dem trodde. Jag rekommenderar starkt att ni testar spelet om ni kan o har möjlighet. Aike du nämnde att du inte kunde starta de. Tror att jag kan hjälpa dig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts