Aike Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 (edited) Jag tror det blir minst tre gånger på bio för min del. Först två gånger på premiären, sedan ytterligare en gång med några vänner. Ni andra? Edited May 9, 2013 by Aike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 Blir nog bara en gång på bio skulle jag tro, sedan ett antal gånger på DVD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Jag har aldrig set en film två gånger på bio, och jag har faktiskt bara sett de flesta Star Trek-filmerna en gång. Star Trek (2009) var lite speciell eftersom det var den första Trek-filmen jag såg på bio, och den såg jag igen när den kom på Blu-Ray. Antagligen blir det samma sak med STID. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mxf Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Jag tippar på att det blir två gånger för mig. Pressvisningen i tisdags, och i helgen med några vänner. Fördelen med att bo i Umeå är att det sällan är vidare tryck på biobiljetter. Det är fortfarande flera hundra platser för premiärdagen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Hade tänkt starta den här tråden nu på fredag efter att dom flesta sett filmen för första gången och då kan gissa något närmare. Ogillar man filmen lär man inte se om den många gånger, älskar man den blir det säkert flera besök. Jag såg den senaste fyra gånger och det lär bli minst lika många denna gång. Pressvisningen, premiären, sen vann jag två biljetter på Discshops Star Trek Into Darkness tävling som jag tänker använda. Kan nog bli några gånger till efter dessa tre visningar. Ska försöka dra med mig så många vänner som möjligt också. Aike, tror du att du kan starta en omröstning så här i efterhand? Något i stil med... * En gång räcker * Två gånger * Tre gånger * Fyra eller fler * Tänker inte se den på bio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted May 9, 2013 Author Report Share Posted May 9, 2013 Jag har aldrig set en film två gånger på bio, och jag har faktiskt bara sett de flesta Star Trek-filmerna en gång. Star Trek (2009) var lite speciell eftersom det var den första Trek-filmen jag såg på bio, och den såg jag igen när den kom på Blu-Ray. Antagligen blir det samma sak med STID. Så det blir inget besök nu i helgen? Hade tänkt starta den här tråden nu på fredag efter att dom flesta sett filmen för första gången och då kan gissa något närmare. Ogillar man filmen lär man inte se om den många gånger, älskar man den blir det säkert flera besök. Jag såg den senaste fyra gånger och det lär bli minst lika många denna gång. Pressvisningen, premiären, sen vann jag två biljetter på Discshops Star Trek Into Darkness tävling som jag tänker använda. Kan nog bli några gånger till efter dessa tre visningar. Ska försöka dra med mig så många vänner som möjligt också. Aike, tror du att du kan starta en omröstning så här i efterhand? Något i stil med... * En gång räcker * Två gånger * Tre gånger * Fyra eller fler * Tänker inte se den på bio Samtidigt är det ju Star Trek det handlar om. Jag skulle nog ändå se en Star Trek-film minst två gånger på bio om möjligheten fanns. Även om jag blev besviken. Just därför det är så sällan de kommer. Jag lägger till en omröstning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Jag har aldrig set en film två gånger på bio, och jag har faktiskt bara sett de flesta Star Trek-filmerna en gång. Star Trek (2009) var lite speciell eftersom det var den första Trek-filmen jag såg på bio, och den såg jag igen när den kom på Blu-Ray. Antagligen blir det samma sak med STID. Så det blir inget besök nu i helgen? Nope. Däremot kanske jag drar förbi mågra av de större biograferna imorgon (typ Rigoletto och Sergel) och kollar om det är några där som cosplayar och är villiga att vara med på bild. Det är inte så ofta man ser det i Sverige, så det är bäst att ta chansen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Jag har aldrig set en film två gånger på bio, och jag har faktiskt bara sett de flesta Star Trek-filmerna en gång. Star Trek (2009) var lite speciell eftersom det var den första Trek-filmen jag såg på bio, och den såg jag igen när den kom på Blu-Ray. Antagligen blir det samma sak med STID. Så det blir inget besök nu i helgen? Hade tänkt starta den här tråden nu på fredag efter att dom flesta sett filmen för första gången och då kan gissa något närmare. Ogillar man filmen lär man inte se om den många gånger, älskar man den blir det säkert flera besök. Jag såg den senaste fyra gånger och det lär bli minst lika många denna gång. Pressvisningen, premiären, sen vann jag två biljetter på Discshops Star Trek Into Darkness tävling som jag tänker använda. Kan nog bli några gånger till efter dessa tre visningar. Ska försöka dra med mig så många vänner som möjligt också. Aike, tror du att du kan starta en omröstning så här i efterhand? Något i stil med... * En gång räcker * Två gånger * Tre gånger * Fyra eller fler * Tänker inte se den på bio Samtidigt är det ju Star Trek det handlar om. Jag skulle nog ändå se en Star Trek-film minst två gånger på bio om möjligheten fanns. Även om jag blev besviken. Just därför det är så sällan de kommer. Jag lägger till en omröstning. Jo, visserligen. Är nog många som ser den två gånger bara för att det är Star Trek. Över det så handlar det nog om att man gillade filmen väldigt mycket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Jag ser den nog 3 ggr på bio. Vill ju stödja genren så nästa Star Trekfilm går upp på bio i Sverige också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Jag ser den nog 3 ggr på bio. Vill ju stödja genren så nästa Star Trekfilm går upp på bio i Sverige också. Ok, med tanke på det kanske man skulle se den fler gånger. Normalt ser jag filmer en gång på bio och är de bra blir det ett köp av dvd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Fyra eller fler för min del, helt klart. Ska kanske försöka slå rekordet på fyra besök på bio för samma film, som blev antalet besök till senaste Star Trek filmen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 11, 2013 Report Share Posted May 11, 2013 Jag har precis lovat en kompis att vi ska se den igen på bio i morgon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts