Commander Michels Postad 22 Augusti, 2013 Rapport Postad 22 Augusti, 2013 Inspirerad av en tråd på ett annat forum tänkte jag att vi skulle ha en ny typ av frågesport om forumets egna medlemmar. Det fungerar såhär; man postar en beskrivning som passar in på en person på forumet, den som gissar rätt får fortsätta. Du kan ha med enkla påståenden - som jag hade nedan - , profilbilder eller vad du nu kan tänkas hitta på, så länge det bara passar in på en individ. Vi börjar med en enkel Först ut är: Databasens/forumets yngsta redaktör, vem? Citera
The Holy Three Postad 22 Augusti, 2013 Rapport Postad 22 Augusti, 2013 Svar: Mr Trek Fråga: Medlemmen som skrivit flest inlägg? Citera
Akonitin Postad 24 Augusti, 2013 Rapport Postad 24 Augusti, 2013 Svar: Pjotr'k med 5 572 inlägg. Fråga: Vem på forumet har en avatar med texten "Ol' Yellow Eyes Is Back"? Citera
Commander Michels Postad 3 September, 2013 Författare Rapport Postad 3 September, 2013 Det kanske är dags för en ledtråd till ;) Citera
Akonitin Postad 6 September, 2013 Rapport Postad 6 September, 2013 (redigerade) Ska man ge sådana också. ;) Östgöte. 03-11-09. Redigerad 11 September, 2013 av Akonitin Citera
O'Brien Postad 6 September, 2013 Rapport Postad 6 September, 2013 Ska man ge sådana också. ;) Östgöte. 03-11-09. Då och då kan det löna sig... Även om jag inte lyckas klura fram det på just denna... :rodna: Citera
Akonitin Postad 11 September, 2013 Rapport Postad 11 September, 2013 (redigerade) Är intresserad av Star Treffar i Östergötland. Redigerad 11 September, 2013 av Akonitin Citera
Pjotr'k Postad 12 September, 2013 Rapport Postad 12 September, 2013 Popesize Nästa fråga: Vilken nu inaktiv medlem skrev in sig i forat dagen efter attacken mot World trade center? Citera
Commander Michels Postad 12 September, 2013 Författare Rapport Postad 12 September, 2013 GuZZLo Den här kvinnliga medlemmen stoltserade med en Bat'leth på sin "profilbild" och var moderator tidigare, numera är även hon inaktiv. Citera
Commander Michels Postad 12 September, 2013 Författare Rapport Postad 12 September, 2013 Korrekt din tur Citera
Commander Michels Postad 16 September, 2013 Författare Rapport Postad 16 September, 2013 Bump! Det är TH3:s tur att sätta strålkastaren på en av forumets medlemmar Citera
The Holy Three Postad 16 September, 2013 Rapport Postad 16 September, 2013 Ber om ursäkt för fördröjningen. Den här numera inaktiva medlemmen är galen i katter. Citera
Akonitin Postad 17 September, 2013 Rapport Postad 17 September, 2013 På sätt och vis så föddes jag under den andra månaden 2006. Under mitt äventyr i Deltakvadraten så utvecklade jag pon farr. Ni kan kalla mig för Alexander. Men ni känner mig bättre under mitt mer fiktiva namn, vem är jag? Citera
Akonitin Postad 18 September, 2013 Rapport Postad 18 September, 2013 När jag senast var aktiv är en privat angelägenhet, men jag vill minnas att det var tillsammans med Firefly-gänget, även om jag medger att jag ibland känner mig väldigt LOST. Citera
Commander Michels Postad 18 September, 2013 Författare Rapport Postad 18 September, 2013 Vorik? Citera
Akonitin Postad 18 September, 2013 Rapport Postad 18 September, 2013 Bra jobbat! Var det någon speciell ledtråd som fällde avgörandet? Citera
Commander Michels Postad 18 September, 2013 Författare Rapport Postad 18 September, 2013 Bra jobbat! Var det någon speciell ledtråd som fällde avgörandet? Voyager ledtråden Ny person: Den här personen är känd för att "predika"... om Star Trek förstås! Citera
Commander Michels Postad 19 September, 2013 Författare Rapport Postad 19 September, 2013 Personen vurmar för TOS men vill häst vara en Binar, om han får välja. Jobbar som larmtekniker. Citera
Commander Michels Postad 20 September, 2013 Författare Rapport Postad 20 September, 2013 Rätt! Din tur Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.