Admiral Picard Postad 10 November, 2013 Rapport Postad 10 November, 2013 Med tanke på att J.J. Abrams reboot av TOS så undrar man om det kommer bli en reboot av TNG? Välkommen in och diskutera. Kommer bifoga ett klipp från youtube där dem diskuterar det fast mer ironisk. http://www.youtube.com/watch?v=M45HVD4RsCI Citera
SpockSulu Postad 10 November, 2013 Rapport Postad 10 November, 2013 Admiral picard man kan bara hoppas! Citera
startrek92 Postad 10 November, 2013 Rapport Postad 10 November, 2013 Hellre skulle jag se en film med original tng besättningen, t.o.m en fan film med några av originalerna. Dehär me reboot tycker jag inte personligen om Citera
Bones Postad 17 November, 2013 Rapport Postad 17 November, 2013 Jag tycker samma sak. Varför hålla på med reboot och remake när man kan göra något nytt? Citera
Aike Postad 18 November, 2013 Rapport Postad 18 November, 2013 Det känns inte aktuellt just nu på grund av att Paramount satsar på Kirk och Spock i ny tappning. Det vore mer intressant med en tv-film med det gamla TNG-gänget i stället, eller serier baserade på enskilda figurer som Worf eller Picard. Citera
RoLaren Postad 18 November, 2013 Rapport Postad 18 November, 2013 Men om man ska spåna på skoj så där som man gjorde i youtubeklippet. SeanBean som Picard Citera
Admiral Picard Postad 19 November, 2013 Författare Rapport Postad 19 November, 2013 Att se en film med gamla tng gänget är ingen omöjlighet men chanserna är små att det kommer bli en ny rulle. Men man kan ju alltid hoppas ! Själv så tror jag att det inte blir någon reboot på tng serien. Som sagt man kan inte tyvärr se in i framtiden =) Citera
startrek92 Postad 19 November, 2013 Rapport Postad 19 November, 2013 (redigerade) Att se en film med gamla tng gänget är ingen omöjlighet men chanserna är små att det kommer bli en ny rulle. Men man kan ju alltid hoppas ! Själv så tror jag att det inte blir någon reboot på tng serien. Som sagt man kan inte tyvärr se in i framtiden =) Tyvärr stämmer det som du säger. Men kanske någon av tng gänget skulle kunna tänka sig att vara med i en fanfilm? Från Tos har vi Koenig,Takei.Nichols,Paskey och Whitney som varit med i fanfilmer. Och från Voyager besättningen Tim Russ som medverkat i St: Gods and Men och Renegades. Och Gary Graham från enterprise. Redigerad 19 November, 2013 av startrek92 Citera
Admiral Picard Postad 5 December, 2013 Författare Rapport Postad 5 December, 2013 Att tng gänget ska vara med i en fanfilm är ingen omöjlighet men jag tror dem kommer vilja vara med i en storfilm istället. Men som det ser ut nu så får vi vänta länge =) Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.