trillian Posted February 24, 2003 Report Share Posted February 24, 2003 Hejsan! Undrar vad det avsnittet heter när Seska går över till Kazon? HAr missat det och inte fått tag på det då jag inte vet vad det heter och försökt att hitta det på denna sidan men det funkar inte..hilfe!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excelsior Posted February 25, 2003 Report Share Posted February 25, 2003 Avsnittet hette "State of Flux", och var från säsong 1 av VOY. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B'Elanna Posted February 26, 2003 Report Share Posted February 26, 2003 Om du vill se mer av Seska kan jag rekkomendera Basics 1 och 2,Worst case cenario och investigations. Jag gillar också Seska! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nina Janeway Posted February 27, 2003 Report Share Posted February 27, 2003 Glöm inte heller Shattered i säsong 7! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted February 27, 2003 Report Share Posted February 27, 2003 (edited) Nej, Shattered va ett riktigt bra avsnitt. På bandet som jag spelar in St:Voyager på (Efter Starship Troopers )så hittar man det avsnittet längst bak efter två Simpsons avsnitt. Bandet är på fem timmar och med Long Play blir det tio....... Bra att tillbringa sportlovet med. Edited February 27, 2003 by Bromma_Herman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts