Jump to content

Destination Star Trek 3!

The Holy Three

Recommended Posts

d8c6e89fa4f13531a19b14a54ee1a40826098059

Destination Star Trek kom igår ut med nyheten att det blir en mässa till senare i år. Tyvärr finns det inte mycket mer att rapportera mer än att vi får veta mer de kommande veckorna, förmodligen med plats för eventet samt datum. Tidigare har mässan ägt rum i London och Frankfurt,

http://www.destinationstartrek.com/latest-news/321-destination-star-trek-three-teaser

• 3 weeks later...

Det blev London som blev värdstad igen mellan den 3:e till 5:e oktober. Lite synd att dom redan återvänder till London, hade varit roligt om dom försökt anordna ett Star Trek event i fler ställen i Europa förutom England och Tyskland. Inga gäster klara än, mer info kommer inom kort.

Jag håller med dig, Ro. För att ha så stora satsningar krävs det mer planering för att ge fler möjligheten att komma med. Fedcon är bra på det - planeringen börjar redan dagen efter den förra Fedcon. Sedan fylls det på med mer och mer information allt eftersom.

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

Mer och ner hade jag önskat att jag hade pengarna för att åka. Oerhört kul att vara där, gissar jag.

Men vet ni hur nära man kommer till skådespelare på dessa mässor? Vissa mässor håller ju jättelångt avstånd medan andra (ttp Fedcon) låter skådespelare vara med åå öppna fester på kvällen.

• 2 months later...

Mässan är slut sedan någon vecka sedan. Någon som var där och vill avlägga rapport? Var det fler besökare än förra gången i London?

Jag tycker mig se i de artiklar som jag har läst att det var färre deltagare, men någon på plats borde kunna avgöra det bättre.

Tyvärr kunde jag inte gå på denna mässa. Hade valt London framför Frankfurt, som jag åkte till i Feb. Om man bara har 1 Destination mässa/år och förlägger den i London så tror jag att den kan dra fler besökare. Speciellt om man går ut tidigt med info. Nu blev det så hattigt och dåligt med info att jag tror att folk drog sig från att åka.

Jag känner 2 som var på DST3. Får rapport på trekdagen på lördag.