The Holy Three Posted April 17, 2014 Report Share Posted April 17, 2014 Destination Star Trek kom igår ut med nyheten att det blir en mässa till senare i år. Tyvärr finns det inte mycket mer att rapportera mer än att vi får veta mer de kommande veckorna, förmodligen med plats för eventet samt datum. Tidigare har mässan ägt rum i London och Frankfurt, http://www.destinationstartrek.com/latest-news/321-destination-star-trek-three-teaser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 4, 2014 Author Report Share Posted May 4, 2014 Det blev London som blev värdstad igen mellan den 3:e till 5:e oktober. Lite synd att dom redan återvänder till London, hade varit roligt om dom försökt anordna ett Star Trek event i fler ställen i Europa förutom England och Tyskland. Inga gäster klara än, mer info kommer inom kort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 5, 2014 Report Share Posted May 5, 2014 Hmm, destnation conventen utannonseras alldeles för sent, tycker jag. Info om gäster och priser kommer inte förrän i juni. Lite väl sent med tanke på att folk som kommer långväga ska ha en chans att planera resan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 6, 2014 Report Share Posted May 6, 2014 Jag håller med dig, Ro. För att ha så stora satsningar krävs det mer planering för att ge fler möjligheten att komma med. Fedcon är bra på det - planeringen börjar redan dagen efter den förra Fedcon. Sedan fylls det på med mer och mer information allt eftersom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost Posted June 3, 2014 Report Share Posted June 3, 2014 (edited) Nu finns gästlistan utannonserad och biljetterna har börjat säljas. Några intressanta namn finns med (bl.a. Bruce Greenwood och Jeri Ryan). Jag får ta en funderare om man kan en extra tur till London i år (utöver Film and Comic Con ). Edited June 3, 2014 by ghost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 3, 2014 Author Report Share Posted June 3, 2014 Verkar bli en helt fantastisk mässa! Fattas bara Patrick Stewart så är hela TNG-gänget på plats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tottos Posted June 5, 2014 Report Share Posted June 5, 2014 (edited) De har släppt massa gäster nu Bland annat brent spiner tim russ och LEONARD NEMOY via video länk tyvärr Edited June 5, 2014 by Tottos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted July 14, 2014 Author Report Share Posted July 14, 2014 Nu är Patrick Stewart också klar för mässan! Hela TNG-gänget kommer alltså vara på mässan och skriva autografer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 15, 2014 Report Share Posted July 15, 2014 Mer och ner hade jag önskat att jag hade pengarna för att åka. Oerhört kul att vara där, gissar jag. Men vet ni hur nära man kommer till skådespelare på dessa mässor? Vissa mässor håller ju jättelångt avstånd medan andra (ttp Fedcon) låter skådespelare vara med åå öppna fester på kvällen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReginaldBarclay Posted July 15, 2014 Report Share Posted July 15, 2014 Under autografskrivningarna kommer man ju ganska nära, men annars beror det väl mycket på skådespelaren själv kan jag nog tänka, hur mycket de vill bjuda på sig själva. Generellt sett tror jag man kommer ganska nära, om man vågar ta för sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted October 11, 2014 Report Share Posted October 11, 2014 Mässan är slut sedan någon vecka sedan. Någon som var där och vill avlägga rapport? Var det fler besökare än förra gången i London? Jag tycker mig se i de artiklar som jag har läst att det var färre deltagare, men någon på plats borde kunna avgöra det bättre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted October 11, 2014 Report Share Posted October 11, 2014 Tyvärr kunde jag inte gå på denna mässa. Hade valt London framför Frankfurt, som jag åkte till i Feb. Om man bara har 1 Destination mässa/år och förlägger den i London så tror jag att den kan dra fler besökare. Speciellt om man går ut tidigt med info. Nu blev det så hattigt och dåligt med info att jag tror att folk drog sig från att åka. Jag känner 2 som var på DST3. Får rapport på trekdagen på lördag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted October 11, 2014 Report Share Posted October 11, 2014 Skriv gärna vad de berättade i denna tråden efter det. Alltid kul att se hur intresset för Star Trek är. Om du jämför Frankfurt med London 2012: Vilken var bäst? Var var det mest folk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts