Nyhet Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 Så här ser logotypen CBS kommer använda av sig nästa år för att fira att Star Trek fyller 50 år ut, skriver Trekcore.com. Fler logotyper från tidigare Star Trek jubileum ser du här. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 Jag blev besviken över denna logo. Det var inget exceptionellt - de hade kunnat göra den mycket fränare och modernare (ex i 3D-känsla), men väljer att göra den enkel istället. Helt okej logo, men helt klart en besvikelse för mig. Vad tycker ni andra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted October 30, 2015 Report Share Posted October 30, 2015 Den känns väldigt typisk Star Trek, vilket inte är fel. Men vidare "speciell" upplever jag den inte direkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted November 13, 2015 Report Share Posted November 13, 2015 Den ser tråååkig ut rätt o slätt! Det är ju star trek 50-årsjubilium! Då kunde dom väl ta i lite mer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted November 15, 2015 Report Share Posted November 15, 2015 Det ser ut som att någon fick idétoka ;). tsk tsk tsk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted December 20, 2015 Report Share Posted December 20, 2015 Tycker också den är alltför enkel. Typsnittet är det rätta och att lägga 50 år som de har gjort är snyggt. Men allt kunde man gjort det pampigare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts