ghost Posted February 23, 2016 Report Share Posted February 23, 2016 Destination Star Trek är tillbaka i år och även denna gången blir det i Storbritannien. Dock inte i London som de brukar hålla till i, utan de kommer att vara i Birmingham i år. Evenemanget körs 7-9 oktober. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted February 24, 2016 Report Share Posted February 24, 2016 Det hade varit kul att åka då, men jag har som vanligt inte pengarna. Dessutom har jag denna gång inte heller tiden. Jag skulle vilja träffa Robert Duncan McNeill och Armin Shimerman, dock... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 18, 2016 Report Share Posted May 18, 2016 Vi är, vad jag vet, 6 st medlemmar från Stockholm Trekkers som åker till Birmingham. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted October 4, 2016 Report Share Posted October 4, 2016 Vi blir 4 st från Stockholm Trekkers som åker. Vi kommer att ha på oss Stockholm Trekkers tröjor så alla kan se ifrån var vi kommer. Alla vi har Gold pass och är i grupp 8 och vi kommer bo på Church Farm Hotel. Vi åker ner redan på torsdag eftermiddag. Jag ser mest fram emot att träffa Wil Wheaton och Robert Duncan McNeal eftersom jag inte träffat dem förr. Är det någon annan från forumet / Star Trek förening som ska åka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted October 8, 2016 Report Share Posted October 8, 2016 Berätta gärna hur det är där! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts