ickamicka Posted April 28, 2002 Report Share Posted April 28, 2002 Har du skrivit någon Star Trek låt? I sådana fall kan du skriva ner dem här. Det är ju alltid roligt att läsa andras sånger!! vill ni skriva en dikt här? så javisst, varsågod! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted April 28, 2002 Report Share Posted April 28, 2002 ¨hmm nej det längsta jag har kommit är att skriva en farscapedikt eller två Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted April 28, 2002 Report Share Posted April 28, 2002 ¨hmm nej det längsta jag har kommit är att skriva en farscapedikt eller två får man höra lite poesi då??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fröken A Posted April 28, 2002 Report Share Posted April 28, 2002 en liten techno-låt: blipp blipp Janeway is a DJ flipp flopp beee-pee-be-pee coffee beee-pee-be-pee coffe beee-pee-be-pee coffe, the finest organic suspension ever devised beee-pee-be-pee I bet the borgs with it blipp blopp blapp blopp Janeway is a DJ! (tidigare publicerad i Mitt jobb är väldigt trekkigt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted April 28, 2002 Report Share Posted April 28, 2002 Sånger?? OK det är väl lite skumt eller är det bara jag som tycker det? Tror jag håller mig till mina Fanfictions istället. Sånger riskerar att flumma ut lite för mycket. Fast det finns väl en del bra antar jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turambar Posted April 30, 2002 Report Share Posted April 30, 2002 Håller på att gra en fin låt i HipHop eJay 2, med Janeway och Torres röster.....och Borgerna kommer in med orden: "We are Borg".......... Snart klar med den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted May 2, 2002 Report Share Posted May 2, 2002 jag har oxå samplat en låt med lite star trek (o star wars med mkt mera) kanske ska göra en star trek låt i ejay Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts