MisterSeVIIen Posted February 10, 2017 Report Share Posted February 10, 2017 Ca 40 dagar kvar till release. Är ni taggade? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 Är det en animerad TV-serie eller ett datorspel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted February 13, 2017 Report Share Posted February 13, 2017 (edited) Det är ett spel från Electronic Arts (https://www.masseffect.com/). Har testat Mass Effect 3 lite kort via Ea Access på Xbox One. Är ett helt ok spel. Har du spelat alla tre tidigare delar MisterSeVlln? Edited February 13, 2017 by Aike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterSeVIIen Posted February 18, 2017 Author Report Share Posted February 18, 2017 Ja, jag har spelat alla tre, förutom ganska många DLCs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterSeVIIen Posted April 8, 2017 Author Report Share Posted April 8, 2017 Skaffade då Super Digital Mega Deluxe - Allt extra! Annorlunda tema då det handlar om upptäckt och kolonisering. Det har absolut inte samma underbart dekadenta vart där-gjort det-allt är gammalt känsla den första serien har. Jag gillar även allusionerna till den, samt att alla är helt okunniga av vad som hände för en 600 år sedan i Vintergatan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted May 29, 2017 Report Share Posted May 29, 2017 Har spelat igenom spelet 2 ggr och måste säga att jag är riktigt nöjd. Många gnäller över grafiken och jämför med trilogin (som jag är ett stort fan av), men jag tycker kritiken är väldigt överdriven. Andromeda är ett riktigt bra spel med mycket djup, bra karaktärer och intressanta vändningar. Roligt är också att de hittat tillbaka till känslan av upptäckande och mysterium som finns i ME1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterSeVIIen Posted December 22, 2017 Author Report Share Posted December 22, 2017 En trist sak är att det inte lär bli någon DLC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts