ickamicka Posted October 27, 2004 Report Share Posted October 27, 2004 (edited) Nån som ska till DreamHack Winter 2004? Var ska ni sitta i så fall? Jag ska dit och sitter på rad 16, plats 24. Edited November 20, 2004 by ickamicka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stranglehold Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 Igår bestämmde jag mig också för att åka så nu har jag plats på rad 25 plats 4. Lite i sista stund men vad gör det ;) . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahlberg Posted November 26, 2004 Report Share Posted November 26, 2004 Skulle var lite kul att höra några kommentarer från folk som var där, då det är ett ämne som intresserar mig Viruschock på Dreamhack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Durator Posted November 26, 2004 Report Share Posted November 26, 2004 Skulle var lite kul att höra några kommentarer från folk som var där, då det är ett ämne som intresserar mig Viruschock på Dreamhack <{POST_SNAPBACK}> Ja, det här är intressant. Ni som vart där kan väl kommentera lite. För övrigt: Nackenchock i samband med melodifestival och Viruschock på Dreamhack. Reportrarna får till det vill jag lova Man ska alltid ha skydd, sa min mamma iallafall :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stranglehold Posted November 27, 2004 Report Share Posted November 27, 2004 Det har i alla år varit otroligt mycket virus på dhs nätverk. Jag förstår inte folk som inte patchar sitt os. Men i år så har de tagit tag i det här med virus på ett helt annat vis så efter bara ett litet tag så försvann den mesta spridningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ickamicka Posted December 5, 2004 Author Report Share Posted December 5, 2004 Det här var mitt första DH och det var supernajs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talar Posted December 5, 2004 Report Share Posted December 5, 2004 Har aldrig varit på ett dreamhack, men det skulle vara kul att åka dit nån gång. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts