Durator Posted May 31, 2005 Report Share Posted May 31, 2005 (edited) Kom på att jag har denna lilla käcka melodin i byrålådan som jag gärna vill dela med mig av till alla dem som inte hört den förut. I Am Not A Trekkie Edited May 31, 2005 by Durator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Kom på att jag har denna lilla käcka melodin i byrålådan som jag gärna vill dela med mig av till alla dem som inte hört den förut. I Am Not A Trekkie <{POST_SNAPBACK}> Sorry, but it does sound like you are a trekkie ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 tja, det är ju ett musikämne, vilka håller på med musik? Själv spelar jag piano och klarinett, arrangerar även en del, vad gör ni? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Jag håller mig till elbasen. (klinkar lite gura också, när ingen hör på). Och jag försöker även komponera lite låtar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odo II Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Jag spelar piano, mest ackord, kan klassiskt men tycker det är för tidskrävande. Annars är det mest sång som gäller. Har som framtida projekt att lära mig spela gitarr, har fixat en äntligen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StarTrekin Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Jag spelar piano mestadels, men jag kan spela gitarr också (även om jag inte tycker att det är så roligt) jag gillar även att göra egna arr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted June 16, 2005 Report Share Posted June 16, 2005 när ni "arrar" (usel svenska) bad använder ni då för notprogram, handen? Jag kör med Sibelius 3 (bara för att det var det enda jag fick tag i), Vad arrangerar ni till då? Jag håller mig till symfoniorkester och olika små ensemblar, har även komponerat ett stycke för piano och violin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts