Blondie Posted January 4, 2002 Report Share Posted January 4, 2002 Var kan man ladda ner säsong 7 trailers? ej Vidiot's Star Trek , eller outpoast, någon annanstans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx01 Posted January 5, 2002 Report Share Posted January 5, 2002 Förstår inte vad det är för fel på Vidiot. Vidiot har ett stort utbud med bra kvalitet. Vet dock inte hur mycket Voyager säsong 7 dom har men jag kan anta att de har allt. Jaja... hursomhelst kan jag inga sidor som jag tycker är bättre än vidiot, men alla trailers går ju se i quicktime format på startrek.com vet inte hur man sparar dem på hårddisken men jag tror det går på nåt vis om man är fiffig. Sen har jag ju hört talas om mediatrek.com som jag precis bläddrade igenom som hastigast. Hittade inga säsong sju men det fanns en hel del annat lite ovanligt grejs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis@ Posted January 6, 2002 Report Share Posted January 6, 2002 Tycker också att vidiot är bra..känner annars inte till nån mer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted February 3, 2002 Report Share Posted February 3, 2002 Jag köper alla mina voyager band på filmmix eller på Ginza... på ginza tar dom 99 för dom senaste banden oxå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted February 3, 2002 Report Share Posted February 3, 2002 Jag köper alla mina voyager band på filmmix eller på Ginza... på ginza tar dom 99 för dom senaste banden oxå... Lite utanför ämnet, tror jag. Det finns en egen diskussion om Videoband och var man köper dem. Leta reda på den och ställ ditt inlägg där i stället. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted February 3, 2002 Report Share Posted February 3, 2002 okej vi pratar väll om trailers man kanse på www.startrek.com trailers till nästan alla avsnitt vad jag vett.... men det tar ett tag att ladda hem dom... :sigh: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts