Lokatt 0 Report post Posted April 18, 2002 Hej! Jag gick in på ljud-arkivet på denna sidan och lyssnade på Queen Aracnia och jag tycker att hon och kapten Janeway lät väldigt lika, är de Kate Mulgrew som spelar båda? P.s. vet inte om jag får ha denna diskution här...D.s. Share this post Link to post Share on other sites
Quiet 0 Report post Posted April 18, 2002 japp, det är hon. Eller ja, det är Janeway som ÄR Queen Arachnia. För mer info, kolla: Jockes avsnittsguide eller startrek.com. Share this post Link to post Share on other sites
Lokatt 0 Report post Posted April 19, 2002 Tack för svaret, jag ska kolla in den sidan...... Share this post Link to post Share on other sites
ickamicka 0 Report post Posted April 19, 2002 vem är Queen Aracnia?? Share this post Link to post Share on other sites
Lieutenet Lind 0 Report post Posted April 19, 2002 vem är Queen Aracnia?? Det var ju kvinnan som var med i Harry och Toms program om kapten Protan... hon som protan var kär i... Share this post Link to post Share on other sites
Turambar 0 Report post Posted April 19, 2002 Det var ju kvinnan som var med i Harry och Toms program om kapten Protan... hon som protan var kär i... Queen Aracnia är ju "spindeldrottningen" (eller vad det nu va) som chaotica var kär i....... och det är Quits avatar Share this post Link to post Share on other sites
ickamicka 0 Report post Posted April 22, 2002 ja just det ja. nu kommer jag ihåg. lite tom i bollen bara. det är ju hon som Janeway spelar. tack. Share this post Link to post Share on other sites
Pjotr'k 8 Report post Posted April 22, 2002 Då var frågan besvarad och jag stänger detta ämne. Jag flyttar det dessutom till Serierna, då det passar bättre där. Share this post Link to post Share on other sites