Commander Michels Postad 13 Februari, 2009 Rapport Postad 13 Februari, 2009 Jag skulle gärna jobba i astronomilabbet med kartor, scannings, analyser och dylikt . Astronomi har alltid intresserat mig mycket.
Mr Trek Postad 14 Februari, 2009 Rapport Postad 14 Februari, 2009 Jag skulle nog vara number one eller number two på ett Section 31 Defiant skepp. Jag skulle ha säkerhet, away teams och astronomi som specialitéer. Jag väljer Defiant för att dem har så bra eldstyrka och Section 31 för att det verkar spännande. Att jag inte vill vara kapten inom Section 31 beror på att det skulle innebära alldeles för mycket ansvar. Jag skulle också kunna tänka mig att vara kapten på ett tidigt NX-klass skepp. Vem vill inte vara "early explorer" och göra en massa första kontakter?
commander ricochet Postad 14 Februari, 2009 Rapport Postad 14 Februari, 2009 Hmm har du spanat på DS9? Section 31 gör inte så trevliga saker mot folk precis och är dessutom osanktionerade av federationen. ;)
Mr Trek Postad 15 Februari, 2009 Rapport Postad 15 Februari, 2009 Nej, Jag har inte sett så mycket av Deep Space Nine. Jag får väl införa lite ändringar då :rodna: Sen skulle jag kunna tänka mig att vara specialinriktad på att hitta metoder att bekämpa borg. Då skulle jag ju slippa att tortera människor som har en egen vilja. Men när jag tänker efter skulle det nog vara allra roligast att vara kapten på ett NX-skepp som jag nämnde i överstående inlägg.
Supreme Commander JAF Postad 15 Februari, 2009 Rapport Postad 15 Februari, 2009 Alla är olika och att vilja vara de där tuffa självständiga typerna som section 31 representerar är väl kanske inget fel. Sedan är ju frågan vad man gör med sin förmåga och ibland tycker man att section 31 går way across the line även om det sker i ett gott syfte. J.
ercy Postad 15 Februari, 2009 Rapport Postad 15 Februari, 2009 Jag skulle tänka mig att vara android eller vulcan med befattningen navigatör (trevliga arbetsuppgifter) kock skulle inte heller vara fel. Redigeringsorsak: Tagit bort dubbeltext. J.
Lorien Postad 17 Februari, 2009 Rapport Postad 17 Februari, 2009 Svaret på den frågan är givet när det kommer till mig. Då min favorit karaktär inom federation konceptet är Pickard så skulle jag vilja vara kommander. Likt honom skulle jag ha en bra relation till min besättning och lyssna på vad dom har att säga när det kommer till alla sorters sakfrågor.
Rekommenderade inlägg