Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Släng upp Steve Buschemi med jättekulsprutan så löser det sej! Whhoooohaaa! :w00t: (Alla som har sett armageddon hajar vad jag menar) ;)

ja eller varför inte Picard, han kan ju hantera vapen, eller iaf på holodecket :lol:

Postad
Japp men i nöd tider tenderar allt riktigt viktigt att gå mycket fortare. Så det skulle inte förvåna mig om man kan slänga ihop ett sådant rymdskepp på en vecka. Eller i varje fall ett år eller två.. J.

haha ja en vecka blir nog svårt, men ja även om ett år eller två är väldigt snabbt inom rymdfarten så går det nog, bara man vill.

Handlar nog lika mycket om pengar som vad som är möjligt, och förestående planetär katastrof skulle nog få regeringar att öppna plånböckerna.

Postad (redigerade)
Japp men i nöd tider tenderar allt riktigt viktigt att gå mycket fortare. Så det skulle inte förvåna mig om man kan slänga ihop ett sådant rymdskepp på en vecka. Eller i varje fall ett år eller två.. J.

haha ja en vecka blir nog svårt, men ja även om ett år eller två är väldigt snabbt inom rymdfarten så går det nog, bara man vill.

Handlar nog lika mycket om pengar som vad som är möjligt, och förestående planetär katastrof skulle nog få regeringar att öppna plånböckerna.

kanske...men det skulle inte hindra företag att ta till överpris på matriel och i kapitalismens anda skulle regeringar favorisera företag vars varor är rent skräp bara för att de vill ha kampanjbidrag till nästa val :klingon:

--------------------

''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!''

K´hogh son of Klintoch av huset Koragh

Redigerad av K´hogh son of Klintoch

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu
  • Skapa nytt...