ytora Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 Nu skall jag och en vän bygga oss varsin borgdräkt, så jag undrar lite om någon har lite tips på material o.s.v. Vi siktar på att slutresultatet inte skall skilja sig mycket alls från originalen. Tacksam för alla tips! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 Nu skall jag och en vän bygga oss varsin borgdräkt, så jag undrar lite om någon har lite tips på material o.s.v. Vi siktar på att slutresultatet inte skall skilja sig mycket alls från originalen. Tacksam för alla tips! Det beror lite vad du menar med "orginalen", TNG Borg eller Voyager Bord? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ytora Posted March 12, 2007 Author Report Share Posted March 12, 2007 Nu skall jag och en vän bygga oss varsin borgdräkt, så jag undrar lite om någon har lite tips på material o.s.v. Vi siktar på att slutresultatet inte skall skilja sig mycket alls från originalen. Tacksam för alla tips! Det beror lite vad du menar med "orginalen", TNG Borg eller Voyager Bord? Ja, vi satsar på TNG då vi båda föredrar den serien lite mer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 13, 2007 Report Share Posted March 13, 2007 Grunden verkar vara svart läderhuva och en del svarta ledningar ut från olika ställen. (för bra bilder kolla in borg avdelningen i databasen!) Det svåraste verkar vara det röda laserljuset... J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted March 13, 2007 Report Share Posted March 13, 2007 (edited) Grunden verkar vara svart läderhuva och en del svarta ledningar ut från olika ställen. (för bra bilder kolla in borg avdelningen i databasen!) Det svåraste verkar vara det röda laserljuset... J. laserpenna , kanske? Edited March 13, 2007 by K´hogh son of Klintoch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Nu skall jag och en vän bygga oss varsin borgdräkt, så jag undrar lite om någon har lite tips på material o.s.v. Vi siktar på att slutresultatet inte skall skilja sig mycket alls från originalen. Tacksam för alla tips! Skulle vara roligt om du kunde rapportera hur "borgdräktstillverkningen" fortskrider. Gärna i form av bilder. Men projektet kanske är nedlagt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts