Gå till innehåll
bjorn98009_91

Hälsning till Jimmy Doohan

Rekommenderade inlägg

Jag läste på Star Trek.com att de planerar att skicka upp raketen med James Doohan:s aska i rymden. De tar också med sig en skiva med personliga hälsningar till Doohan, hälsningar som ni kan skriva fram till den 15 mars. Så om du vill skicka en hälsning så gör det på http://www.nameastarspacelaunch.com/doohan...sp?src=startrek.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är vi (Star Trek fans)verkligen så traumatiserade av Doohans frånfälle att vi så gärna vill lägga energi på något sådant? :blink:

Personligen tycker jag att det räcker med den symboliska gesten det innebär att skicka upp askan. Fast ville man spara lite pengar kunde man be NASA ta med den upp nästa gång och låta någon astronaut sprida den där uppe...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tänk att få blir publiserad i rymden, bara det är ju en anledninga att skriva en hällsning. Men det är överdrivet. Trekker, specielt i USA, är lite konstiga på så sätt. Det tenderar att gå till överdrift för vissa.....Nu ska jag skriva min hällsning till Scotty, before they beam him upp :w00t:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Tänk att få blir publiserad i rymden, bara det är ju en anledninga att skriva en hällsning. Men det är överdrivet. Trekker, specielt i USA, är lite konstiga på så sätt. Det tenderar att gå till överdrift för vissa.....Nu ska jag skriva min hällsning till Scotty, before they beam him upp :w00t:

Håller med Unkas! Kanske lite överdrivet, men varför inte. Det kanske tar 10 minuter av sin tid, men jag tycker att det är värt det.

Redigerad av bjorn98009_91

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Tar väl inte så mycket av vår energi att skriva något litet som tack för minnena. I'm typing as we speak B)

Nej, jag tycker inte heller att det tar upp mycket tid eller energi, jag tycker bara att motivet är lite konstigt. Tror inte att Doohan tittar snett på mig för att jag inte gör det. Dessutom är jag övertygad om att han inte tittar på mig över huvud taget. Jag har redan tackat honom tusen gånger om på andra sätt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Tar väl inte så mycket av vår energi att skriva något litet som tack för minnena. I'm typing as we speak B)

Nej, jag tycker inte heller att det tar upp mycket tid eller energi, jag tycker bara att motivet är lite konstigt. Tror inte att Doohan tittar snett på mig för att jag inte gör det. Dessutom är jag övertygad om att han inte tittar på mig över huvud taget. Jag har redan tackat honom tusen gånger om på andra sätt.

Tycker det är en cool grej att göra bara. Men tror du inte på projeket så ska du självklart inte bidra ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tycker det är jättefint, och det var ju faktiskt Doohan själv som ville upp i rymden, det var hans änka som tryckte på knappen som sköt upp raketen..

Redigerad av Job

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu