MrsMorn 0 Report post Posted June 15, 2007 Jag har precis installerat Skype men jag kan inte höra folk men de hör mig. Jag har gått igenom alla mina ludinställningar en jag kan inte hitta felet. Skulle någon vilja vara så vänlig att hjälpa mig? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Supreme Commander JAF 0 Report post Posted June 15, 2007 Om någon har de tekniska kunskaper som krävs så kan det väl tänkas att du får hjälp. Annars torde väl skypes helpdesk eller någon it sait på nätet vara en bättre väg. J. Quote Share this post Link to post Share on other sites
K´hogh son of Klintoch 0 Report post Posted June 15, 2007 (edited) vad i Kahless namn är Skype för något?? :klingon: -------------------- ''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!'' K´hogh son of Klintoch av huset Koragh Edited June 15, 2007 by K´hogh son of Klintoch Quote Share this post Link to post Share on other sites
Supreme Commander JAF 0 Report post Posted June 15, 2007 vad i Kahless namn är Skype för något?? :klingon: -------------------- ''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!'' K´hogh son of Klintoch av huset Koragh Antagligen något som någon ferengi har kommit på. Men vad det är har jag ingen aning om.. J. Quote Share this post Link to post Share on other sites
commander ricochet 0 Report post Posted June 15, 2007 Skype är la denna dära gratis telefonin man gör via internet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Supreme Commander JAF 0 Report post Posted June 16, 2007 Skype är la denna dära gratis telefonin man gör via internet. Då är det inte något som en ferengi kommit på. Om nu inte hela grejen är att det inte ska fungera.... J. Quote Share this post Link to post Share on other sites
commander ricochet 0 Report post Posted June 16, 2007 Var inte det den därainga svenskens "uppfinning"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Unkas 0 Report post Posted June 17, 2007 Var inte det den därainga svenskens "uppfinning"? Japp det var det. Kommer inte ihåg vad han hetter, men han känade miljarder när han sålde det. Sanslöst mycket pengar. exakta köpesumman kommer att bestämmas av hur värdet på Skype stiger eller minskar under flera år framöver. Jag önskar jag kom på en sådan ide och varförst ut på marknaden med den. Vill gärna vara rik. Quote Share this post Link to post Share on other sites