MrsMorn Postad 15 Juni, 2007 Rapport Postad 15 Juni, 2007 Jag har precis installerat Skype men jag kan inte höra folk men de hör mig. Jag har gått igenom alla mina ludinställningar en jag kan inte hitta felet. Skulle någon vilja vara så vänlig att hjälpa mig?
Supreme Commander JAF Postad 15 Juni, 2007 Rapport Postad 15 Juni, 2007 Om någon har de tekniska kunskaper som krävs så kan det väl tänkas att du får hjälp. Annars torde väl skypes helpdesk eller någon it sait på nätet vara en bättre väg. J.
K´hogh son of Klintoch Postad 15 Juni, 2007 Rapport Postad 15 Juni, 2007 (redigerade) vad i Kahless namn är Skype för något?? :klingon: -------------------- ''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!'' K´hogh son of Klintoch av huset Koragh Redigerad 15 Juni, 2007 av K´hogh son of Klintoch
Supreme Commander JAF Postad 15 Juni, 2007 Rapport Postad 15 Juni, 2007 vad i Kahless namn är Skype för något?? :klingon: -------------------- ''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!'' K´hogh son of Klintoch av huset Koragh Antagligen något som någon ferengi har kommit på. Men vad det är har jag ingen aning om.. J.
commander ricochet Postad 15 Juni, 2007 Rapport Postad 15 Juni, 2007 Skype är la denna dära gratis telefonin man gör via internet.
Supreme Commander JAF Postad 16 Juni, 2007 Rapport Postad 16 Juni, 2007 Skype är la denna dära gratis telefonin man gör via internet. Då är det inte något som en ferengi kommit på. Om nu inte hela grejen är att det inte ska fungera.... J.
commander ricochet Postad 16 Juni, 2007 Rapport Postad 16 Juni, 2007 Var inte det den därainga svenskens "uppfinning"?
Unkas Postad 17 Juni, 2007 Rapport Postad 17 Juni, 2007 Var inte det den därainga svenskens "uppfinning"? Japp det var det. Kommer inte ihåg vad han hetter, men han känade miljarder när han sålde det. Sanslöst mycket pengar. exakta köpesumman kommer att bestämmas av hur värdet på Skype stiger eller minskar under flera år framöver. Jag önskar jag kom på en sådan ide och varförst ut på marknaden med den. Vill gärna vara rik.
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu