Gå till innehåll

Vem är snyggast?  

27 medlemmar har röstat

1. 1. Jeri Ryan eller Jolene Blalock

• Jeri Ryan
      13
    • Jolene Blalock
      15

Rekommenderade inlägg

Postad

Både Ryan och Blalock ser bra mycket bättre ut i ST än vad de gör IRL imho. Båda är dessutom snarare sexiga än vackra.

Baserat på ST skulle man ju nästan kunna tro att en förutsättning för att man ska vara duktig på vetenskap och teknik är att man har jättetuttar :P

Postad (redigerade)

LOL! Jo, men ingen av dem är ju snygg. Silikonstoppade anorektiker börjar förhoppningsvis bli ute. Av de två är väl Jeri Ryan den bättre skådisen men utseendemässigt så är det hugget som stucket. I TOS såg kvinnorna mer naturligt vackra ut. Så älskar jag frisyrerna och en hel del av kläderna. De såg ut som kvinnor och inte som barbiedockor.

Kan inte annat än hålla med. Älskar 60-tals design oavsett om det gäller kläder, frisyrer, bilar eller möbler. Kvinnorna i TOS är vad jag kallar vackra.

Eftersom tråden redan spårat ut en hel del (Väljer Jeri Ryan förresten även om jag inte tycker något av alternativen är så bra) så undrar jag vem ni tycker är snyggast av männen. RoLaren kunde ju välja en kvinna fast hon är en kvinna själv så vi män kan ju inte vara sämre. Jag väljer då helt klart Julian Bashir från min favoritserie DS9.

Ni kanske undrar varför jag inte sagt Dax men även om både Jadzia å Ezri ser bra ut så har anledningen till att jag älskar Dax inget med utseendet att göra.

Redigerad av dagas
Postad

Nu börjar det lukta flaming... Det är något vi inte vet något om... <_< Rättning!

Här luktar det bara rent. Konstigt.

Oh well, för att svara dagas så måste ju givetvis svaret bli James Tiberius Kirk för min del, en riktig charmör!

Postad

När jag var liten hade jag nog sagt Spock. Picard får min röst nu. Mycket manlig, har snygg kropp och sexig röst. Han har "det". Men Spock är fortfarande favoriten. Han är inte klassigt snygg utan har ett genuint utseende som man aldrig tröttnar på. Hmmm svårt val. Om jag skulle dejta någon karaktär blir det nog McCoy för hans leende är otroligt charmigt och har mycket humor. Kirk är visserligen cool men inte min typ helt enkelt. Även männen på TV förr var mer genuina. Nu för tiden har de så plastigt utseende; välpumpade kroppar (inte snyggt), blekta tänder, för kraftigt plockade ögonbryn (ser nästan feminint ut) och ser mer eller mindre like könlösa ut som "Ken" för övrigt. Undantag: nya McCoy är en riktig snygging. Wow säger jag bara.

• Skapa nytt...