Jump to content

Förhandstitt på teasertrailern för Star Trek XI

Nyhet

Recommended Posts

Måste säga att även om teasern som nu läckt ut inte är av den bästa kvalitén så gav den verkligen mersmak. En perfekt teaser som lär hålla mig på gott mod tills vi får se en till där man kanske får ett litet smakprov på hur skådespelarna är. :)

Jag tycker inte det var mycket att ha. Fick knappt se något. Inget som får mig att längta till nästa jul. <_<

Det är därför det kallas för en "teaser" :lol:

Men visst, jag förstår hur du menar. Ser man till hur teaser trailers är till andra filmer så finns det ju dom som ger oss lite kött på benen så att säga jämfört med denna. :)

Jag tycker inte det var mycket att ha. Fick knappt se något. Inget som får mig att längta till nästa jul. <_<

Det är därför det kallas f??r en "teaser" :lol:

Men visst, jag förstår hur du menar. Ser man till hur teaser trailers är till andra filmer så finns det ju dom som ger oss lite kött på benen så att säga jämfört med denna. :)

Det är sant det du säger. Det är långt kvar till jul så jag får väll hoppas på nästa lilla glimt av filmen. Den kanske är köttigare :lol: Undrar egentligen hur mycket de ha gjort av filmen. Anledningen till att teasern var så tunn kan mycket väl vara att de inte fins så mycket att visa ännu.

Edited by Unkas

Inspelningen startade ju 5:e November förra året och jag vet inte hur länge dom kommer hålla på att filma. En del filmer görs ju på 30 dagar medans en del andra filmas i flera månader. Men jag tror att det ligger lite i det du säger om att dom troligtvis inte har så mycket annat att komma med ännu. Jag tror dock att vi iom nästa trailer får se någon form av skådespel från dom inblandade aktörerna. :)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...