Unkas Postad 29 November, 2008 Rapport Postad 29 November, 2008 Vad jag förstår så är Klingons i det närmaste allierade med federationen. Men inte medlemmar. Det vore knappast något för emperiet.
Aike Postad 29 November, 2008 Rapport Postad 29 November, 2008 Vad jag förstår så är Klingons i det närmaste allierade med federationen. Men inte medlemmar. Det vore knappast något för emperiet. Jag tror jag hade fel innan när jag sa att det var i säsong ett Wesley sa det, utan det är i säsong 2. Samtidigt lär Federationssymbolen finnas på Klingonskeppet i avsnittet Heart of Glory i säsong 1.
Pjotr'k Postad 13 Februari, 2009 Författare Rapport Postad 13 Februari, 2009 Denna diskussion stängs och vidare samtal tar vi i den tredje delen.
Rekommenderade inlägg