Schwozh 0 Report post Posted January 28, 2008 www.ncc-1701.com Checka ut sidan coolt ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
commander ricochet 0 Report post Posted January 28, 2008 (edited) Verkar vettig! Och på svenska. Men under utveckling om jag hajade det hela rätt. Edited January 28, 2008 by michael ricochet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vorik 0 Report post Posted January 28, 2008 Det finns lite grejer som ma kan göra på sidan. För mer info läs denna artikel. Kan tänka mig att sidan komer att användas ännu mer framöver. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Unkas 0 Report post Posted January 28, 2008 Lite intresant! Mycket klickande blir det. Jag orkar sitta där, för lite tålamod i dag. Quote Share this post Link to post Share on other sites
UFP 0 Report post Posted January 28, 2008 Jag förstår inte varför inte en kamera fungerar, och det stog på sidan som Tuvok visade att det ska vara en liten röd text med där det står "under construction", men jag hittar den inte, skulle någon av er kunna visa mig den och svara varför den dära kameran inte fungerar? Jag förstår inte engelska så där jättebra (som finns på den dära sidan som Tuvok visade) så därför ber jag om eran hjälp. Quote Share this post Link to post Share on other sites