Gå till innehåll
Nyhet

Star Trek XI flyttar på premiärdatumet till 8 Maj 2009

Rekommenderade inlägg

*snyft*

Jag är kluven. Givetvis vill jag att filmen ska bli så bra som möjligt och tror dom att den är så pass bra att den kan "tävla" med alla andra sommarfilmer 2009 så är det ju ett gott tecken att dom har något riktigt bra på gång. Men jag har varit med tidigare då filmbolag gjort samma sak med andra filmer vilket gjort att dom mer eller mindre drunknat i all konkurrens. Nåväl, den som lever f??r se som det så fint brukar kallas. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

:( ..... Och jag som tyckte det var så coolt att den skulle visas för första gången på juldagen, precis som filmer så som Sagan om Ringen gjorde (för det gjorde den la, va? )..... Men men, man får la överleva, antar jag.

Då blir det till att skriva in 8/5-09 som den officiella firardagen då :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tyckte att det kändes som en evighet till relesen, men nu käns det ännu värre. Undrar om de verkligen är så smart att flytta fram. Går folk som inte är trekkers verkligen på en Sci-Fi på våren och under sommaren? Kanske om det regnar mycket.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Håller med föregående talare! Bättre med en release till hösten eller vintern! Påminner mej lite om den väntan vi som har en SEK850 har just nu- vi väntar på en programuppdatering som hela tiden skjut fram... som Tofumannen säger AAAAARRRRRRGGHHHH! :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu har jag haft ett dygn på mig och funderat men jag tycker som igår. En del av mig tycker att det låter lovande att dom på Paramount tycker att dom har en så pass bra produktion att dom kan vara med och tävla med dom andra filmern under sommaren. Vilket med lite flyt kan ge fler besökare och fler intäckter vilket kan ge oss fler filmer och även nya serier framöver.

En del tycker att det låter vågat att dom tror sig kunna vara med bland sommarens alla filmer, speciellt om man tänker efter vilka andra filmer den kommer gå upp tillsammans mot. Jag har som sagt varit med om tidigare att filmbolag trott på samma sätt och sedan har det visat sig bli motsatsen.

Jag hoppas att dom har valt rätt beslut. Tiden kan bara utvisa om det blir så eller ej.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg