xevious Posted March 4, 2008 Report Share Posted March 4, 2008 Hur många nummer av Star Trek: TNG gavs ut och hur många nummer av Star Trek gavs det ut, nån som vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schwozh Posted March 4, 2008 Report Share Posted March 4, 2008 Hur många nummer av Star Trek: TNG gavs ut och hur många nummer av Star Trek gavs det ut, nån som vet? hmm jag har alla tos tidningarna ..köpte de på Hästveda marknad.. tror de va fyra nummer ..kom ut 1 tidning var tredje månad ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted March 5, 2008 Report Share Posted March 5, 2008 Flyttas till Quarks ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielSchenström Posted March 7, 2008 Report Share Posted March 7, 2008 Du får specificera mer. Menar du i Sverige eller USA, och om det är USA menar du verkligen totalt, eller menar du något speciellt bolags utgivning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders... Posted March 8, 2008 Report Share Posted March 8, 2008 I Sverige var det väl sju nummer av ST och två nummer av TNG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xevious Posted March 10, 2008 Author Report Share Posted March 10, 2008 Du får specificera mer. Menar du i Sverige eller USA, och om det är USA menar du verkligen totalt, eller menar du något speciellt bolags utgivning? Det var i Sverige jag menade...USA har jag redan koll på.. I Sverige var det väl sju nummer av ST och två nummer av TNG. Vet du hur många nummer som kom ut av Spock tidningen då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost Posted March 10, 2008 Report Share Posted March 10, 2008 Star Trek utgavs i 7 nummer av Atlantic förlag, 1981-1982 Spock utgavs i 3 nummer av Epix Förlag, 1992 Star Trek: TNG utgavs i 2 nummer av Atlantic förlag/Pandora Press, 1993 Klicka för större bild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 11, 2008 Report Share Posted March 11, 2008 Lite länkar till vår databas där faktiskt samtliga tre ovan nämnda finns med: Star Trek (7 nummer, 1981-1982) Spock (3 nummer, 1992) Star Trek: TNG (2 nummer, 1993) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannalaforge Posted March 11, 2008 Report Share Posted March 11, 2008 Lite länkar till vår databas där faktiskt samtliga tre ovan nämnda finns med: Star Trek (7 nummer, 1981-1982) Spock (3 nummer, 1992) Star Trek: TNG (2 nummer, 1993) Men det var förvånande, jag har läst alla Star Trek och Star Trek TNG. Jag visste inte att det var dessa jag hade på min dator (jag har seriöst många Star Trek serietidningar inlagda på min dator). Jag kan säga att de är SJUKT bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xevious Posted March 11, 2008 Author Report Share Posted March 11, 2008 Star Trek utgavs i 7 nummer av Atlantic förlag, 1981-1982 Spock utgavs i 3 nummer av Epix Förlag, 1992 Star Trek: TNG utgavs i 2 nummer av Atlantic förlag/Pandora Press, 1993 Klicka för större bild tack tack! Lite länkar till vår databas där faktiskt samtliga tre ovan nämnda finns med: Star Trek (7 nummer, 1981-1982) Spock (3 nummer, 1992) Star Trek: TNG (2 nummer, 1993) Där ser man, jag som trodde jag hade sett allt på sidan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost Posted March 11, 2008 Report Share Posted March 11, 2008 Lite länkar till vår databas där faktiskt samtliga tre ovan nämnda finns med: Star Trek (7 nummer, 1981-1982) Spock (3 nummer, 1992) Star Trek: TNG (2 nummer, 1993)Där ser man. Behövs bilder så säg bara till så kan jag scanna in. Språket i tidningarna är på svenska (står engelska på ovanstående länkar). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 11, 2008 Report Share Posted March 11, 2008 Tack för ändringen, ghost. Kan du ordna bilder så vore jag tacksam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts