Hallgren Posted May 12, 2002 Report Share Posted May 12, 2002 När kommer Vox Sola, Fallen Hero och Desert Crossing att finnas under "avsnitt"? /Hallgren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 12, 2002 Report Share Posted May 12, 2002 Vi uppdaterar så snart vi hinner. Räkna med att det bör finnas uppe inom de närmaste fjorton dagarna. Jag vet, det är lång tid - men vi har rätt mycket att göra på andra håll också, så vi tar det så fort vi bara hinner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vulcan_Tuvok Posted May 28, 2002 Report Share Posted May 28, 2002 Jag tycker ni borde ha en plats var man kan se namnen på delarna och sen kunde man klicka på det avsnitt man ville. Det skulle helst vara sorterat under säsong. Det kanske blir för mycket men det vore bra ifall det blev så. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted May 28, 2002 Report Share Posted May 28, 2002 Jag tycker ni borde ha en plats var man kan se namnen på delarna och sen kunde man klicka på det avsnitt man ville. Nu förstår jag inte riktigt, menar du att du vill ha alla avsnitten översiktligt så att man kan klicka på det man vill läsa om? I Enterprise-sektionen, eller Voyager-sektionen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ickamicka Posted May 28, 2002 Report Share Posted May 28, 2002 Jag tycker ni borde ha en plats var man kan se namnen på delarna och sen kunde man klicka på det avsnitt man ville. Det skulle helst vara sorterat under säsong. Det kanske blir för mycket men det vore bra ifall det blev så. det finns väl redan in Voyager-sektionen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted May 29, 2002 Report Share Posted May 29, 2002 Jag tycker ni borde ha en plats var man kan se namnen på delarna och sen kunde man klicka på det avsnitt man ville. Det skulle helst vara sorterat under säsong. Det kanske blir för mycket men det vore bra ifall det blev så. Jag tror du får förklara dig lite bättre, för jag förstår inte alls vad du menar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts