Nyhet Posted April 14, 2008 Report Posted April 14, 2008 Vi har precis lagt upp en helt omgjord ljudavdelning. Vi har under flera år försummat ljudavdelningen, men det kommer nu ändras. I denna nylansering av ljud så har vi lagt in flera ljudklipp från The Next Generation och vi kommer fortsätta lägga in flera nya ljudklipp från The Next Generation, Voyager och Enterprise. Mycket möjligt att det även kommer läggas in ljudklipp från de andra serierna, men det är inget vi kan lova just nu. Besök ljudavdelningen nu >>> [ Till originalnyheten ]
K´hogh son of Klintoch Posted April 14, 2008 Report Posted April 14, 2008 AAASBRAAA! jag har haft flera klipp (mycket DS9) i två års tid som man kan utantill vid det här laget.
Expendable Ensign Posted April 14, 2008 Report Posted April 14, 2008 Nice! Kanske kan hitta några roliga klipp att slänga in i kommunikatorn (mobilen).
Unkas Posted April 14, 2008 Report Posted April 14, 2008 Nice! Kanske kan hitta några roliga klipp att slänga in i kommunikatorn (mobilen). Precis vad jag tänkte. Skulle behöva lite nya ljud till min Trekk-modade mobil. Jag är mycket glad att ni lagt lite krut på ljud-sidan. Star Trek Databas rules
K´hogh son of Klintoch Posted April 14, 2008 Report Posted April 14, 2008 (edited) Nice! Kanske kan hitta några roliga klipp att slänga in i kommunikatorn (mobilen). eller använda till att göra ljudeffekter med . hittade alla nödvändiga ljud som Turbolift , Transporter , Replikator , Photon torped och Phaser . tyvärr hittade jag inte "Pulse Phaser" men det kommer kanske senare Edited April 14, 2008 by K´hogh son of Klintoch
commander ricochet Posted April 14, 2008 Report Posted April 14, 2008 Nice! Kanske kan hitta några roliga klipp att slänga in i kommunikatorn (mobilen). eller använda till att göra ljudeffekter med . hittade alla nödvändiga ljud som Turbolift , Transporter , Replikator , Photon torped och Phaser . tyvärr hittade jag inte "Pulse Phaser" men det kommer kanske senare Jag har pulsphaser! Tror att jag hittade den i star trek fleet commander! Ascool att dra iväg en salva med mot "fiender"! Finns mycket gött at hitta om man har just star fleet commander spelet(spelen)
Jocke Posted April 16, 2008 Report Posted April 16, 2008 eller använda till att göra ljudeffekter med . hittade alla nödvändiga ljud som Turbolift , Transporter , Replikator , Photon torped och Phaser . tyvärr hittade jag inte "Pulse Phaser" men det kommer kanske senare Pulse phaser är något som mer tillhör DS9, så vi får se när det dyker upp. Jag tror jag har det ljudet liggandes på hårddisken. Kul att ni tycker om den nya ljudavdelningen och som jag skrev i nyheten så kommer det att läggas till fler ljud framöver
commander ricochet Posted April 16, 2008 Report Posted April 16, 2008 Oh yes! Vi måste sponsra trekifieringen av datorer och mobiltelefoner genom dessa underbara star trek ljud!
Recommended Posts