Gå till innehåll
Nyhet

Nylansering av ljudavdelningen

Rekommenderade inlägg

Vi har precis lagt upp en helt omgjord ljudavdelning. Vi har under flera år försummat ljudavdelningen, men det kommer nu ändras. I denna nylansering av ljud så har vi lagt in flera ljudklipp från The Next Generation och vi kommer fortsätta lägga in flera nya ljudklipp från The Next Generation, Voyager och Enterprise.

Mycket möjligt att det även kommer läggas in ljudklipp från de andra serierna, men det är inget vi kan lova just nu.

Besök ljudavdelningen nu >>>

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Nice! Kanske kan hitta några roliga klipp att slänga in i kommunikatorn (mobilen).

Precis vad jag tänkte. Skulle behöva lite nya ljud till min Trekk-modade mobil. Jag är mycket glad att ni lagt lite krut på ljud-sidan.

Star Trek Databas rules

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Nice! Kanske kan hitta några roliga klipp att slänga in i kommunikatorn (mobilen).

eller använda till att göra ljudeffekter med . hittade alla nödvändiga ljud som Turbolift , Transporter , Replikator , Photon torped och Phaser . tyvärr hittade jag inte "Pulse Phaser" men det kommer kanske senare

Redigerad av K´hogh son of Klintoch

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

eller använda till att göra ljudeffekter med . hittade alla nödvändiga ljud som Turbolift , Transporter , Replikator , Photon torped och Phaser . tyvärr hittade jag inte "Pulse Phaser" men det kommer kanske senare

Jag har pulsphaser! Tror att jag hittade den i star trek fleet commander! Ascool att dra iväg en salva med mot "fiender"! Finns mycket gött at hitta om man har just star fleet commander spelet(spelen)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Pulse phaser är något som mer tillhör DS9, så vi får se när det dyker upp. Jag tror jag har det ljudet liggandes på hårddisken.

Kul att ni tycker om den nya ljudavdelningen och som jag skrev i nyheten så kommer det att läggas till fler ljud framöver :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg