Gå till innehåll

Wrestling


Unkas

Rekommenderade inlägg

Om man kollar bara för själva brottningen så kan man lika väl kolla TNA eller ROH där är brottning brottning och inte 100% show. Fatta mig inte fel nu. Det är inget fel på show.

Jag har följt TNA under några år nu och tyvärr har det blivit alldeles för mycket show den senaste tiden. Jag har inget emot show som sådan men tyvärr har det skett på bekostnad av brottningen. De har också börjat ta in en massa gamla avdankade brottare som tar upp alldeles för mycket sändningstid.

ROH har jag börjat se på nyligen och det har än så länge varit en trevlig bekantskap. Tidigare har jag bara sett enstaka matcher.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
Om man kollar bara för själva brottningen så kan man lika väl kolla TNA eller ROH där är brottning brottning och inte 100% show. Fatta mig inte fel nu. Det är inget fel på show.

Jag har följt TNA under några år nu och tyvärr har det blivit alldeles för mycket show den senaste tiden. Jag har inget emot show som sådan men tyvärr har det skett på bekostnad av brottningen. De har också börjat ta in en massa gamla avdankade brottare som tar upp alldeles för mycket sändningstid.

ROH har jag börjat se på nyligen och det har än så länge varit en trevlig bekantskap. Tidigare har jag bara sett enstaka matcher.

Jag måste tyvärr hålla med om att TNA i dag bara är show och mycket lite brottning, och nästan ingen bra brottning. X-division som byggde TNA har de helt lagt ner som jag ser det. Förutom Daniels som nyss kommit tillbaka(och visar en hög nivå på brottningen), så är det bara gammla WWE-lik som man släpar in i TNA och gör stor affär av. Mycket tråkigt, eftersom en gång var bra atletisk och akrobatisk brottning som var showen. Visst är det skoj med show, men jag tycker det är för mycket, och för lite brottning. Just nu menar jag att TNA är ett WWE-Wanabe, och det är endast tragiskt.

Jag har också sett ROH en del. Där har de visserligen lite Show, men det är bara 5-10% Resten är brottning, och ofta ganska hög kvalite.

Såg för övrigt Jerry Lynn. Fantastigkt att han är så bra fortfarande. Riktigt underhållande att se.

Redigerad av Unkas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Försöker hinna ikapp lite åsett av TNA´s senaste veckor, och upptäckte att en favorit har återvänt.

The Fallen Angel Christofer Daniels!! :w00t: Det var trevlig att se någon som kan brottas bra. Annars känns ju TNA som WWE´s pansionat just nu. :( Hoppas att det kan försvinna några av de gammla döingarna och komma in några riktigt bra x-division brottare. Det skulle behövas. Är ganska trött på TNA just nu. Sommnar allt för ofta när jag ser det.

Daniels har ju egentligen inte varit bort från TNA, även fast han fick fired-väskan för över ett år sedan. Han har varit med som Kurry-man. Men där var han inte så underhållande. Sedan är han ju Suecide, en roll som han väll tog över efter Kaz som blev skadad igen. Där tycker jag han visat lite mer av de gammla takterna. Men det är först nu som "sig själv" som jag verkligen känner igen honom.

Redigerad av Unkas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 månader senare...

Hulk Hogan ska brottas igen. I dag blev han klar för TNA. Se video här.

Unkas kanske inte blir så glad för det med tanke på ovanstående inlägg. Själv blev jag dock lite sugen på att se TNA. Sting, Booker T och en del andra bra brottare finns ju redan där. Känner inte igen någon i WWE och tycker att de är oklart vem som är god eller ond där. Wrestling är bättre med klara good och bad guys tycker jag.

Unkas: Var ser du TNA?

Jag såg att man kan köpa alla pay per views plus en hel del andra matcher för 50 dollar/år på TNA:s hemsida.

Redigerad av Aike
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hulk Hogan i TNA!! Det kan bli intresant. Han är ju en stor profil, dock ger jag inte mycket för hans brottning. Är inte helt förtjust i TNAs nuvarande pollysy att köpa in gammla WWF/WWE stjärnor. Personligen föredrar jag akrobatisk brottning, och det kan inte de gammla gamma gubbarna göra.

Jag har inte sett på TNA sedan i våras. Har ingen koll just nu. Eurosport sände TNA för något år sedan, men nu är det bara WWE. I dagsläget är nog att köpa från deras hemsida det enda lagliga sättet i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...