khelben Posted September 5, 2008 Report Share Posted September 5, 2008 Vad tycker ni om avsnittet: The Game. Själv så har jag sett det flera gånger, men såg det senast idag. Bra avsnitt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted September 5, 2008 Report Share Posted September 5, 2008 Det är bra. Alla de avsnitt där Wesley Crusher kommer tillbaka är bra. Hans karaktär fick bättre historier när han inte längre var med i ensemblen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrBryce Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Hmm... Jadu... Jag är alltid lyckligast när Wesley inte är med över huvud taget... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Jag gillar the game. Lite småmysigt avsnitt med klar och tydlig story och klar poäng. Men menar ni andra att det hade varit bättre om tex worf eller riker hade spelat huvudrollen? J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Jag gillar the game. Lite småmysigt avsnitt med klar och tydlig story och klar poäng. Men menar ni andra att det hade varit bättre om tex worf eller riker hade spelat huvudrollen? J. Nej, jag gillar Wesley. Särskilt The Game och First Duty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keiko Posted December 13, 2008 Report Share Posted December 13, 2008 Jag gillar the game. Lite småmysigt avsnitt med klar och tydlig story och klar poäng. Men menar ni andra att det hade varit bättre om tex worf eller riker hade spelat huvudrollen? J. Nej, jag gillar Wesley. Särskilt The Game och First Duty. Jag tycker också om Wesley. Jag fattar inte hur avsnittet skulle bli bra om någon annan än Wes hade huvudrollen i The Game. För övrigt så är det väl ett rätt bra avsnitt, men jag har sett bättre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DominionMaster Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Det är ett bra avsnitt! Jag har inget emot karaktären Wesley och hans nyfunna flickvän Robin.. Ett avsnitt som innehåller både komiska och seriösa aspekter. Dock föredrar jag avsnitten med Wesley och The Traveler! De är riktigt bra! Skulle nog ge detta avsnittet 3.5/5. The Game handlar om ett spel som Will Riker får med sig från Risa. En Ktararian vid namn Etana introducerar spelet för honom. Will introducerar i sin tur spelet för de andra besättningsmedlemmarna ombord på Enterpise som har oanade "biverkningar"! Wheaton och Judd är vädligt bra tillsammans (Wesley/Robin), och det slår ju minst sagt gnistor mellan dem i sina roller! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gronkal Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 det var ett minst sagt intresant avsnitt då detfanns en otydlig person kemi mellan wesley och robin, sedan också tycker jag kanske inte allt bäst om wesley men han är ok och ahr sina bra sidor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts