Gå till innehåll

The Game


khelben

Rekommenderade inlägg

  • 3 månader senare...
Jag gillar the game. Lite småmysigt avsnitt med klar och tydlig story och klar poäng. Men menar ni andra att det hade varit bättre om tex worf eller riker hade spelat huvudrollen? J.

Nej, jag gillar Wesley. Särskilt The Game och First Duty.

Jag tycker också om Wesley. Jag fattar inte hur avsnittet skulle bli bra om någon annan än Wes hade huvudrollen i The Game. :huh: För övrigt så är det väl ett rätt bra avsnitt, men jag har sett bättre. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Det är ett bra avsnitt! Jag har inget emot karaktären Wesley och hans nyfunna flickvän Robin..

Ett avsnitt som innehåller både komiska och seriösa aspekter. Dock föredrar jag avsnitten med Wesley och The Traveler! De är riktigt bra!

Skulle nog ge detta avsnittet 3.5/5.

The Game handlar om ett spel som Will Riker får med sig från Risa. En Ktararian vid namn Etana introducerar spelet för honom. Will introducerar i sin tur spelet för de andra besättningsmedlemmarna ombord på Enterpise som har oanade "biverkningar"!

Wheaton och Judd är vädligt bra tillsammans (Wesley/Robin), och det slår ju minst sagt gnistor mellan dem i sina roller!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 månader senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...