Nyhet Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 Från igår eftermiddag fram tills idag under förmiddagen så har både sidan och forumet varit nere. Detta berodde på att en tabell i databasen blev korrupt och kraschade MySQL-servern. Detta är nu fixat och allt har återgått till det normala. [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 jo , det märkte jag (vilket tråkig dag utan mitt favoritforum). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 Var riktigt nervöst att inte forumet funkade i går :o . Tur att den är uppe nu igen. Det är bara att inse. STDB är Star Trek-nördens livlina i vardagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 Kändes tomt där ett tag......alldeles ensam..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 Jag var faktiskt lite rädd där ett tag att jag skulle varit tvungen att lägga in en äldre backup, då jag själv inte kunde reparera den skadade tabellen, men som tur var så kunde webbhotellets support fixa det Som tur är så är sidan nere på detta vis väldigt sällan och om det går så försöker jag åtminstone i sådana falla lägga upp ett enkelt meddelande om det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted September 9, 2008 Report Share Posted September 9, 2008 Knappt en dag är forumet borta och man får nervösa svettningar. Betyder det att man är beroende? :lol: Tur att det löste sig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts