Jump to content

Nya bilder till Star Trek Online

Nyhet

Recommended Posts

Ja det känns lite fel...romulans och vulcans som är samma ras...neee inte så! Men jag undrar om den donnan som du tror är klingon verkligen är det..hon har nog lite för lite dåligt med pannveck för att vara en klingon. Sedan kan man vara fjantgnällig och undra om dom inte kan ta bort ärrvävnad vid den tiden i framtiden haha ;)

Edited by michael ricochet

Ja men jag tror inte att hon ska föreställa en klingon. Nån´som vet? I sådana fall är hon en korsning mellan en lövgroda och en klingon och det vill vi väl inte ha? :)

Supplementary: Hon kan nog vara en klingon eftersom dom tydligen skiljer sej mycket i mängden pannveck..jag had brudarna Duras i tanken men det finns ju andra klingonska kvinnor med mindre med pannveck tydligen. Hmm gröna klingons? Neeeeeeej!

Jag tycker att den ser ut som en korsning mellan en männsiska och en gorn. Men det är kanske en ny ras som dom har hittat på? Men jag gillar inte att dom gör romulans blå! Det känns lite helgerån! Och dom kan inte skylla på att den blå huden beror på romulan ale-missbruk! ;)

Som väl är ser andorianerna ut som de ska. Det är det viktiga för mig. :)

Men visst, blåa romulaner känns ju... sådär.

Om inte så borde de vara gröna pågrund av deras blod.

Men de har säkert färgat dom så man ska se skillnaden på en vulcan och en romulan på avstånd. Men oftast är dessa rasers kläder väldigt olika så det borde räcka tycker man. Förstör inte sånt som har varit canon i 40 år för guds skull.

Jag tycker det känns lite slött om man ger dessa raser skumma hudfärger som vi aldrig sett i ST tidigare. Jag skulle förstå det om vi pratade om ett spel till en 16-bitarskonsoll. Då kanske det skulle vara bra att särskilja olika raser genom färger eftersom detaljrikedomen skulle gå förlorad. Men om det är en Klingon (tveksamt) och en romulan (troligt) på bilderna så är det riktigt slött gjort.

men sen är det väl inte bekräftat att dessa bilder är från den slutliga versionen va?

• Create New...