Nyhet Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Ännu en gång gör vi en återblick på gångna tider - nu ser vi Leonard Nimoy, DeForest Kelley och William Shatner vid röstinspelningen till den animerade serien, TAS, någon gång under 1973. Bilden publicerades i LA Times och har nu återfunnits i deras gigantiska bildarkiv. Den andra bilden är från 1968 och demonstrationerna utanför NBC för att ta upp Star Trek igen. Klicka på bilderna för att få större bilder. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 De ser verkligen ut att ha trevlig tillsammans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 De ser verkligen ut att ha trevlig tillsammans. Ja verkligen! och efter allt tjat om hur casten (särskilt Shatner) ogillar varann så känns den här bilden konstig, kan det vara så att de är "glada" för bildens skull, eller har de så kul på riktigt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Vad jag har förstått så har Shatner och Nimoy (och kanske även Kelley) hela tiden varit goda vänner. Däremot har relationen mellan Shatner och de övriga skådespelarna varit något ansträngd enligt vissa. Fast egentligen spelar det ingen roll. Det är deras privata problem och inget som vi borde lägga oss i. För mig är det viktigaste att de presterat bra i sina roller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Vad jag har förstått så har Shatner och Nimoy (och kanske även Kelley) hela tiden varit goda vänner. Däremot har relationen mellan Shatner och de övriga skådespelarna varit något ansträngd enligt vissa. Fast egentligen spelar det ingen roll. Det är deras privata problem och inget som vi borde lägga oss i. För mig är det viktigaste att de presterat bra i sina roller. Jag hörde en historia att Shatner och Kelley var ovänner ett tag med. Antagligen på 90-talet. Historien är att Kelleys hund hade dött. När han berättade det för Shatner hade Bill skrattat åt det. Varför? Jo, för att hunden hade sprungit in en vattensprinkler och dött direkt. Shatner och Nimoy hade en fejd under serien om vem som var stjärnan i serien. Men i dag förnekar de båda det. De är bästa vänner numera sedan länge. Här är ett fint möte mellan dem hemma hos Nimoy: http://uk.youtube.com/watch?v=DMrofWrbmMw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Vad jag har förstått så har Shatner och Nimoy (och kanske även Kelley) hela tiden varit goda vänner. Däremot har relationen mellan Shatner och de övriga skådespelarna varit något ansträngd enligt vissa. Fast egentligen spelar det ingen roll. Det är deras privata problem och inget som vi borde lägga oss i. För mig är det viktigaste att de presterat bra i sina roller. Jag håller med dig. Vad har vi med det att göra, och varför skulle vi bry oss. Prestationerna i deras roller är vad som räknas. De kan ha haft problem eller inte. Mycket är säkert pressen som förstorar, och i övrigt, vem är perfekt vänn med alla man umgås med hela tiden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts