Gå till innehåll
Pjotr'k

Säljes: Böcker och tidningar

Rekommenderade inlägg

Jag säljer följande böcker:

VOY: Endgame - En "novellisering" baserad på Endgame. Det ingår även en smygkoll på ett kapitel av Christie Goldens bok "Star Trek: Voyager: Homecoming".

Nypris ca 115:-, mitt pris: 60:-.

VOY: Dark Matters - En serie på tre böcker som IMM är mycket bra och skrivet med mycket levande text. Binder samman Voyagers nutid med Romulan-imperiet för trettio år sedan. Ni minns kanske Telek R'Mor i ett av de tidigaste VOY-avsnitten (Eye of a needle)? han gör comeback här i denna bokserie. Vi gör besök i parallelluniversum och får en ny bekantskap i den dödliga svarta materian (Dark matters). Och vad är egentligen denna osynliga makt som tycks söka ordna upp det onda som den svarta materian skapar? Utspelar sig ungefär vid sjätte säsongen, men det behövs ingen spoilervarning för dem som inte sett den säsongen.

Böckerna heter

1. Cloak and dagger

2. Ghost Dance

3. Shadow of heaven

Nypris ca 300:-, mitt pris: 160:- för samtliga tre böcker.

Portot ingår och böckerna är på engelska.

Hör av er här eller via PM till mig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

den serien med tre böcker som du hade låter intressant... får se på tisdag hur mycket pengar jag kommer få... jag säger till då om ingen annan hunnit före innan dess... ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag läser ytterst sällan böcker två gånger. Jag har nu läst böckerna över julen och är redo att köpa nya - för att köpa nya behöver man pengar - då säljer man böckerna man haft.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gul!

Böckerna är på väg - du bör ha dem i brevlådan i dag, om inte posten fördröjer saken. Jag litar på att du skickar pengarna i dag, på det sätt vi avtalade i PM?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

sorry att jag inte hörde av mig... men det strulade till sig med pengar så det hade inte kunnat bli nåt... *bristvara*... men men... man får hoppa på nåt senare tåg... ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag kommer fortlöpande, framöver, lägga in böcker till försäljning på Tradera. Se gärna på min sida där. Alla medlemmar på detta forum får 10% rabatt på slutbudet. Är det någon som skall till Göteborgstreffen i slutet av februari så är min plan att åka dit - leverans kan i så fall ske gratis på plats!

De första böckerna jag har lagt upp är:

• Her Klingon Soul
  • Marooned
  • Cybersong
  • Titan #2: "The Red King"
  • Titan #3: Orion's Hounds
  • Titan #4: Sword of Damocles

Men det kommer alltså mer. Kika gärna in där och glöm inte rabatten till forummedlemmar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst susdan74

Inga av böckerna du anger i ditt inlägg ligger ju uppe?

Just nu finns bara följande:

Star Trek - Enterprise - Kobayashi Maru [2008]

Star Trek - Enterprise - The Good That Men Do [2007]

Star Trek - Destiny #1 - Gods of Night [2008]

Star Trek - Destiny #2 - Mere Mortals [2008]

Väldigt vilseledande då jag var intresserad av Titan #3 & 4. :(

screencapauktionso7.th.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst susdan74

-Jo, det förstår jag också. Men då kan ju Pjotr'k editera sitt inlägg så att det inte blir så missvisande.

Redigerad av susdan74

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tyvärr, för din del susdan74, blev samtliga böcker jag lagt upp sålda med "köp nu" klockan 9 dagen efter att jag lagt upp böckerna till försäljning. Jag blev ju självfallet glad. Det finns fler godingar som jag kommer att lägga upp. Just nu finns 15 böcker uppe till försäljning och jag kan verkligen rekommendera Burning Dreams (bra berättelse om Christopher Pike), Destiny-böckerna och Enterprise-böckerna, för att nämna några exempel.

Eftersom jag har endast en bok av varje så är ju självfallet alla böcker snabba att försvinna ibland. Det är, som du säkert förstår, inget jag kan göra åt. Jag vill inte redigera inlägget ovan - det står klart och tydligt att det handlar om de första upplagda böckerna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst susdan74
Jag vill inte redigera inlägget ovan - det står klart och tydligt att det handlar om de första upplagda böckerna.

Och var både missvisande och vilseledande. Men, men. Nu går det inte att göra någonting åt saken. Nästa gång tycker jag dock att du kan ta och redigera ditt inlägg om du får böcker sålda så snabbt då behöver man inte sitta och undra över varför man inte hittar dom på tradera.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har lagt upp några böcker till (12 stycken denna gång) och som vanligt är det först till kvarn. Samma rabatt gäller som tidigare. Den nyaste boken jag lägger upp är från januari 2009, A Singular Destiny!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu