Jump to content

Marina Sirtis Fan Club

Aike

Recommended Posts

Wow, antingen så har någon Marina-mani, eller så är hon väldigt egosentrisk. :lol: Nej, det kanke var lite långsökt... :rodna:

Jag gissar att det är 70% smart affärskvinna och 30% konvent och autografer... Men det kanske var ännu mer långsökt... *Vet inte vad jag pratar om*

Äh, det här är väl inget nytt? Finns massor med underhållningsartister som verkar på det här viset.

Nämn någon?

Inom Trek har de flesta skådisarna inte ens en egen hemsida. Bland de som har det, har de flesta ingen fan club. Jag känner bara till fyra stycken inklusive Sirtis. (De övriga är Shatner, Stewart och Masterson (Leeta).)

Den ende som har en fanclub som är knutnen till sin egen hemsida är Shatner. Det är dock hälften så dyrt att gå med i hans fan club än Sirtis. Så hon är allt ovanlig.

Edited by Aike

Nämn någon?

Ace Frehley? Myriader av porrstjärnor? Shatner som du säger. Richard Kiel. Rolling Stones.

Som sagt, det är väl inget speciellt med att en underhållningsartist försöker tjäna lite extra pengar. Det här pågår inom alla nöjes-relaterade branscher. Det är väldigt vanligt! ;)

Nämn någon?

Ace Frehley? Myriader av porrstjärnor? Shatner som du säger. Richard Kiel. Rolling Stones.

Som sagt, det är väl inget speciellt med att en underhållningsartist försöker tjäna lite extra pengar. Det här pågår inom alla nöjes-relaterade branscher. Det är väldigt vanligt! ;)

Väldigt vanligt är jag nog lite tveksam till. T ex porrstjärnorna lever ju delvis numera på sina egna sajter och det är dessa de kända för. Och Rolling Stones är ju i princip en industri. Sedan att det förekommer ja, men inom Trek är det ett undantag.

Väldigt vanligt är jag nog lite tveksam till. T ex porrstjärnorna lever ju delvis numera på sina egna sajter och det är dessa de kända för.

Och Rolling Stones är ju i princip en industri. Sedan att det förekommer ja, men inom Trek är det ett undantag.

Du kan då hitta fel och undantag i allt. Men det spelar mig verkligen ingen roll i detta fall. Allt jag vet är att jag sett den här typen av sätt för att tjäna pengar via en webbsida över hela spektrat i underhållningsbranchen så jag höjer åtminstone inte på ögonbrynen över det. Att ingen annan än Sirtis gjort detta inom Star Trek (om det nu stämmer) tycker jag är förvånande på det viset att det är konstigt att det inte hänt tidigare, inte att det har hänt.

Att sedan Sirtis verkar ta hyfsat mycket betalt är förstås en helt annan diskussion, men det var inte den jag upplevde att du hintade åt i ditt första inlägg!

PS. Vad det gäller porrstjärnorna så ligger de några steg före övriga underhållningsbranschen, som de gjort i så mycket annat. Därför är webbsidor mer regel än undantag där. Men vad de är mest kända för är *inte* deras webbsidor. Kolla in på Flashback till exempel. När de grpottmännsikorna diskuterar och upptäcker nya "favoriter" är det inte genom dessa webbsidor!

Edited by Tom_Hell

• 3 weeks later...
Väldigt vanligt är jag nog lite tveksam till. T ex porrstjärnorna lever ju delvis numera på sina egna sajter och det är dessa de kända för.

Och Rolling Stones är ju i princip en industri. Sedan att det förekommer ja, men inom Trek är det ett undantag.

Du kan då hitta fel och undantag i allt. Men det spelar mig verkligen ingen roll i detta fall. Allt jag vet är att jag sett den här typen av sätt för att tjäna pengar via en webbsida över hela spektrat i underhållningsbranchen så jag höjer åtminstone inte på ögonbrynen över det. Att ingen annan än Sirtis gjort detta inom Star Trek (om det nu stämmer) tycker jag är förvånande på det viset att det är konstigt att det inte hänt tidigare, inte att det har hänt.

Att sedan Sirtis verkar ta hyfsat mycket betalt är förstås en helt annan diskussion, men det var inte den jag upplevde att du hintade åt i ditt första inlägg!

PS. Vad det gäller porrstjärnorna så ligger de några steg före övriga underhållningsbranschen, som de gjort i så mycket annat. Därför är webbsidor mer regel än undantag där. Men vad de är mest kända för är *inte* deras webbsidor. Kolla in på Flashback till exempel. När de grpottmännsikorna diskuterar och upptäcker nya "favoriter" är det inte genom dessa webbsidor!

Är dom grottmänniskor för att dom är medlemmar på Flashback, eller för att dom tittar på porr?

Unkas, nu är detta väldigt OT så jag ska fatta mig kort. Jag har inte den blekaste hur du tolkade mina kommentarer om Flashback och deras medlemmar. Det enda jag kan säga är att du dragit en väldigt konstig (och felaktig slutsats).

Det är gott om grottmänniskor på Flashback, den typen som gör en orolig och rädd för mänsklighetens framtid. Detta har inget med sex att göra! <_<