Jump to content

Recommended Posts

Posted

st_enterprise_panorama_thumb_090214.jpgDen officiella webbplatsen för den nya Star Trek-filmen har precis lagt till en panoramafunktion, där man kan befinna sig på olika ställen i rymdskeppet USS Enterprise och titta runt i 360º åt vilket håll som helst. Du kan vara i olika korridorer och zooma in på kontrollpaneler, och se närmare på dem om du vill. Gå också gärna in på webbplatsen för annat godis.

Riktigt välgjord och snygg invändig design tycker jag.

[Klicka på bilden för förstoring]

Källa

[ Till originalnyheten ]

Posted

Det ser mycket bra ut. Påkostat och realistiskt, då det liknar ISS (Internationella Rymdstationen) mer än en flygande hotellobby eller en ubåt som tidigare skepp har sett ut som.

Posted

Panoramafunktionen verkade inte funka för mig. Dock hittade jag en "big spot tv trailer" som jag inte hade sett tidigare och den var lika mycket inriktad på action som de andra så vi får nog se fram emot en redig actionrulle den här gången coh det har jag ingenting emot. J.

  • 1 month later...
Posted

Nu har de lagt till två panoraman från bryggan!

Om bryggan:

Ser ut som något tidsagent Daniels(från ENT you know) använder, inte ett dugg likt "originalbryggan".

Posted
Nu har de lagt till två panoraman från bryggan!

Om bryggan:

inte ett dugg likt "originalbryggan".

Det kunde man väll inte förvänta sig heller, nu när de gör om allt.

Posted (edited)

Unkas, du har ju blivit befordrad! Du är väl den högst rankade medlemmen på forumet nu, eller har jag fel (om man bortser från dom som har tjänster på ST-DB)? :)

Edited by Fleetadmiral
Posted (edited)
Unkas, du har ju blivit befordrad! Du är väl den högst rankade medlemmen på forumet nu, eller har jag fel (om man bortser från dom som har tjänster på ST-DB)? :)

Oj det hade jag inte märkt. Så trevligt. Fast det gäller att se upp, för i Star Trek brukar amiralerna dyka upp och ställa till det för kaptenen och hans besättning. Så vad kan jag inte ställa till med nu när jag är Konteramiral?? :lol: Bäst att jag håller mig i skinnet.

Edited by Unkas
Posted
Unkas, du har ju blivit befordrad! Du är väl den högst rankade medlemmen på forumet nu, eller har jag fel (om man bortser från dom som har tjänster på ST-DB)? :)

Oj det hade jag inte märkt. Så trevligt. Fast det gäller att se upp, för i Star Trek brukar amiralerna dyka upp och ställa till det för kaptenen och hans besättning. Så vad kan jag inte ställa till med nu när jag är Konteramiral?? :lol: Bäst att jag håller mig i skinnet.

Inget som jag inte kan rätta till då jag är två pluppar över dig... <_< :lol: ;) J.

Posted (edited)
Unkas, du har ju blivit befordrad! Du är väl den högst rankade medlemmen på forumet nu, eller har jag fel (om man bortser från dom som har tjänster på ST-DB)? :)

Oj det hade jag inte märkt. Så trevligt. Fast det gäller att se upp, för i Star Trek brukar amiralerna dyka upp och ställa till det för kaptenen och hans besättning. Så vad kan jag inte ställa till med nu när jag är Konteramiral?? :lol: Bäst att jag håller mig i skinnet.

Inget som jag inte kan rätta till då jag är två pluppar över dig... <_< :lol: ;) J.

Förvisso, men det betyder bara att du är ännu mer i risktzonen. ^_^

Edited by Unkas
×
×
  • Create New...