Nyhet Posted February 14, 2009 Report Posted February 14, 2009 Den officiella webbplatsen för den nya Star Trek-filmen har precis lagt till en panoramafunktion, där man kan befinna sig på olika ställen i rymdskeppet USS Enterprise och titta runt i 360º åt vilket håll som helst. Du kan vara i olika korridorer och zooma in på kontrollpaneler, och se närmare på dem om du vill. Gå också gärna in på webbplatsen för annat godis. Riktigt välgjord och snygg invändig design tycker jag. [Klicka på bilden för förstoring] Källa [ Till originalnyheten ]
Aike Posted February 15, 2009 Report Posted February 15, 2009 Det ser mycket bra ut. Påkostat och realistiskt, då det liknar ISS (Internationella Rymdstationen) mer än en flygande hotellobby eller en ubåt som tidigare skepp har sett ut som.
Supreme Commander JAF Posted February 15, 2009 Report Posted February 15, 2009 Panoramafunktionen verkade inte funka för mig. Dock hittade jag en "big spot tv trailer" som jag inte hade sett tidigare och den var lika mycket inriktad på action som de andra så vi får nog se fram emot en redig actionrulle den här gången coh det har jag ingenting emot. J.
Mr Trek Posted February 15, 2009 Report Posted February 15, 2009 Ett tips till den som inte får det att funka är att gå ur fullskärmsläge, först då fungerade det för mig.
Mr Trek Posted April 15, 2009 Report Posted April 15, 2009 Nu har de lagt till två panoraman från bryggan! Om bryggan: Ser ut som något tidsagent Daniels(från ENT you know) använder, inte ett dugg likt "originalbryggan".
Unkas Posted April 15, 2009 Report Posted April 15, 2009 Nu har de lagt till två panoraman från bryggan! Om bryggan: inte ett dugg likt "originalbryggan". Det kunde man väll inte förvänta sig heller, nu när de gör om allt.
Fleetadmiral Posted April 16, 2009 Report Posted April 16, 2009 (edited) Unkas, du har ju blivit befordrad! Du är väl den högst rankade medlemmen på forumet nu, eller har jag fel (om man bortser från dom som har tjänster på ST-DB)? Edited April 16, 2009 by Fleetadmiral
Unkas Posted April 17, 2009 Report Posted April 17, 2009 (edited) Unkas, du har ju blivit befordrad! Du är väl den högst rankade medlemmen på forumet nu, eller har jag fel (om man bortser från dom som har tjänster på ST-DB)? Oj det hade jag inte märkt. Så trevligt. Fast det gäller att se upp, för i Star Trek brukar amiralerna dyka upp och ställa till det för kaptenen och hans besättning. Så vad kan jag inte ställa till med nu när jag är Konteramiral?? :lol: Bäst att jag håller mig i skinnet. Edited April 18, 2009 by Unkas
Mr Trek Posted April 18, 2009 Report Posted April 18, 2009 Fast de med ett skepp brukar få som de vill i slutet :P
Supreme Commander JAF Posted April 18, 2009 Report Posted April 18, 2009 Unkas, du har ju blivit befordrad! Du är väl den högst rankade medlemmen på forumet nu, eller har jag fel (om man bortser från dom som har tjänster på ST-DB)? Oj det hade jag inte märkt. Så trevligt. Fast det gäller att se upp, för i Star Trek brukar amiralerna dyka upp och ställa till det för kaptenen och hans besättning. Så vad kan jag inte ställa till med nu när jag är Konteramiral?? :lol: Bäst att jag håller mig i skinnet. Inget som jag inte kan rätta till då jag är två pluppar över dig... <_< :lol: ;) J.
Unkas Posted April 18, 2009 Report Posted April 18, 2009 (edited) Unkas, du har ju blivit befordrad! Du är väl den högst rankade medlemmen på forumet nu, eller har jag fel (om man bortser från dom som har tjänster på ST-DB)? Oj det hade jag inte märkt. Så trevligt. Fast det gäller att se upp, för i Star Trek brukar amiralerna dyka upp och ställa till det för kaptenen och hans besättning. Så vad kan jag inte ställa till med nu när jag är Konteramiral?? :lol: Bäst att jag håller mig i skinnet. Inget som jag inte kan rätta till då jag är två pluppar över dig... <_< :lol: ;) J. Förvisso, men det betyder bara att du är ännu mer i risktzonen. ^_^ Edited April 18, 2009 by Unkas
Supreme Commander JAF Posted April 18, 2009 Report Posted April 18, 2009 Usch då... Ja jag får väl se till att leva upp till mitt amiralsrykte och vara en riktig skithög mot alla kaptener då... <_< :rodna: :lol: ;) J.
Recommended Posts