Gå till innehåll
Nyhet

Panoramamöjligheter på Star Trek XI-sajten

Rekommenderade inlägg

st_enterprise_panorama_thumb_090214.jpgDen officiella webbplatsen för den nya Star Trek-filmen har precis lagt till en panoramafunktion, där man kan befinna sig på olika ställen i rymdskeppet USS Enterprise och titta runt i 360º åt vilket håll som helst. Du kan vara i olika korridorer och zooma in på kontrollpaneler, och se närmare på dem om du vill. Gå också gärna in på webbplatsen för annat godis.

Riktigt välgjord och snygg invändig design tycker jag.

[Klicka på bilden för förstoring]

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det ser mycket bra ut. Påkostat och realistiskt, då det liknar ISS (Internationella Rymdstationen) mer än en flygande hotellobby eller en ubåt som tidigare skepp har sett ut som.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Panoramafunktionen verkade inte funka för mig. Dock hittade jag en "big spot tv trailer" som jag inte hade sett tidigare och den var lika mycket inriktad på action som de andra så vi får nog se fram emot en redig actionrulle den här gången coh det har jag ingenting emot. J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu har de lagt till två panoraman från bryggan!

Om bryggan:

Ser ut som något tidsagent Daniels(från ENT you know) använder, inte ett dugg likt "originalbryggan".

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Nu har de lagt till två panoraman från bryggan!

Om bryggan:

inte ett dugg likt "originalbryggan".

Det kunde man väll inte förvänta sig heller, nu när de gör om allt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Unkas, du har ju blivit befordrad! Du är väl den högst rankade medlemmen på forumet nu, eller har jag fel (om man bortser från dom som har tjänster på ST-DB)? :)

Redigerad av Fleetadmiral

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Unkas, du har ju blivit befordrad! Du är väl den högst rankade medlemmen på forumet nu, eller har jag fel (om man bortser från dom som har tjänster på ST-DB)? :)

Oj det hade jag inte märkt. Så trevligt. Fast det gäller att se upp, för i Star Trek brukar amiralerna dyka upp och ställa till det för kaptenen och hans besättning. Så vad kan jag inte ställa till med nu när jag är Konteramiral?? :lol: Bäst att jag håller mig i skinnet.

Redigerad av Unkas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Oj det hade jag inte märkt. Så trevligt. Fast det gäller att se upp, för i Star Trek brukar amiralerna dyka upp och ställa till det för kaptenen och hans besättning. Så vad kan jag inte ställa till med nu när jag är Konteramiral?? :lol: Bäst att jag håller mig i skinnet.

Inget som jag inte kan rätta till då jag är två pluppar över dig... <_< :lol: ;) J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Inget som jag inte kan rätta till då jag är två pluppar över dig... <_< :lol: ;) J.

Förvisso, men det betyder bara att du är ännu mer i risktzonen. ^_^

Redigerad av Unkas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg