Kashked Posted February 19, 2009 Report Share Posted February 19, 2009 Det kanske vore bättre om den kalenderposten angående Majel Berretts födelsedag togs bort, när man beaktar att hon är död? Fick en lite morbid känsla när jag såg den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 Vadå, så står det väl inte? ... längre... (ändrade det precis - vi arbetar dock med en större uppdatering på kalendersidan, men denna har ändrats nu). Tack för uppmärksamheten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 Fast även avlidna fyller ju år. Och man ser ju ganska ofta att det hyllas att det var både 100, 200 och 300 år sedan någon föddes. J. ps: dessutom kommer ju Majell att vara med i nya filmen. Tala om morbid känsla <_< ds Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 (edited) Jag kollade lite och Gene Roddenberry's födelsedag är inte med, ergo: antingen borde vi ta bort hennes födelsedag eller lägga till Genes... Personligen ser jag ingen skada i att ha bägge födelsedagarna på almanackan, de har bägge bidragit till att skapa historia och jag tycker värkligen det är värt att notera med att låta dem finnas kvar . Om inte annat så är det kul att se : "Oj det är vist Genes födelsedag idag!" och därav påminnas om mannen som skapade det vi tycker om och facineras av. Edited February 20, 2009 by Commander Michels Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 (edited) Jag håller med dig det borde iallfall finnas en "Vi minns Gene Roddenbery" dag i kalendern. Det gjorde ju forumledarna om Majels till. Så in med Gene!! Edited February 20, 2009 by Mr Trek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 Jag tar nu bort Majel Barretts notis. Därmed har samtliga Star Trek-alumners födelsedagars tagit bort från denna kalender. Orsaken till att Gene inte är med är för att den redan tagits bort. Snart nog kommer en nyhet på kalenderfronten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts