Gå till innehåll
Kashked

"23/2: Majel Barrett fyller år!"

Rekommenderade inlägg

Det kanske vore bättre om den kalenderposten angående Majel Berretts födelsedag togs bort, när man beaktar att hon är död? Fick en lite morbid känsla när jag såg den.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vadå, så står det väl inte? ... längre... (ändrade det precis - vi arbetar dock med en större uppdatering på kalendersidan, men denna har ändrats nu). Tack för uppmärksamheten!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag kollade lite och Gene Roddenberry's födelsedag är inte med, ergo: antingen borde vi ta bort hennes födelsedag eller lägga till Genes...

Personligen ser jag ingen skada i att ha bägge födelsedagarna på almanackan, de har bägge bidragit till att skapa historia och jag tycker värkligen det är värt att notera med att låta dem finnas kvar :). Om inte annat så är det kul att se : "Oj det är vist Genes födelsedag idag!" och därav påminnas om mannen som skapade det vi tycker om och facineras av.

Redigerad av Commander Michels

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag håller med dig det borde iallfall finnas en "Vi minns Gene Roddenbery" dag i kalendern. Det gjorde ju forumledarna om Majels till. Så in med Gene!!

Redigerad av Mr Trek

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tar nu bort Majel Barretts notis. Därmed har samtliga Star Trek-alumners födelsedagars tagit bort från denna kalender. Orsaken till att Gene inte är med är för att den redan tagits bort. Snart nog kommer en nyhet på kalenderfronten...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.