Nyhet Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 JJ Abrams bolag Bad Robot har förlängt sitt generella avtal med Paramount Pictures till och med år 2013. Det ökar ju chansen även till en ny Star Trek-film, men Abrams gör också mer än bara Star Trek. (+) Kelloggs kommande reklam i och på deras flingförpackningar i USA kan beskådas på Kelloggs webbplats (+, +) Russell Bobbitt, s.k. prop master för den elfte filmen, intervjuas av Screenrant.com. Han berättar där om utmaningen i att tillfredsställa både den inbitne trekkern såväl som att tillhandahålla mer tidsenliga handvapen, kommunikatorer, trikordrar, etc. (+) Ännu en officiell poster har slunkit ut på Internet, se här. [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Postern var ju riktigt läcker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 (edited) Jag håller med om att den är snygg. Problemet är bara om den verkligen säljer Star Trek. Den är i mitt tycke lite väl konstnärlig och kreativ. Edited March 29, 2009 by Aike Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Ganska intentsägande tycker jag. Men om syfter är att visa på en fartfylld film så är det väl uppfyllt, antar jag. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Jämför den nya postern med postern för TMP från 1979 - vissa likheter finns, även om den nyare självfallet har ett modernare snitt och är suddigare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borgmi Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Det här är så spännande! Nu är det ju inte långt kvar. Kommer ni ihåg när det var, "Star Trek XI - 180 dagar kvar" och så. Snart är den här! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 (edited) Jämför den nya postern med postern för TMP från 1979 - vissa likheter finns, även om den nyare självfallet har ett modernare snitt och är suddigare. Ganska intentsägande tycker jag. Men om syfter är att visa på en fartfylld film så är det väl uppfyllt, antar jag. J. Fast TMP var ju inte så fartfylld Edited March 31, 2009 by Mr Trek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 TMP-postern var mycket bättre. Där ser man vad det handlar om och vilka som är med i filmen. Jag hoppas bara det är en teaserposter just nu och att de använder en annan när filmen väl har premiär, för jag tror att de överskattar hur känt Enterprise är bland amerikanerna idag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts