Gå till innehåll
Nyhet

Star Trek XI - 1 månad kvar [Uppdaterat]

Rekommenderade inlägg

star_trek_xi_superliten.jpgTänka sig, nu är vi verkligen snart där, och dock har redan hundratals personer fått se filmen. Vi får hålla ut (om vi inte gör som Aike på forat och åker till London den 20 april och ser den i förväg...) och kan avnjuta följande nyheter omkring filmen.

Idag släpps tre korta scener till allmänt beskådande, var och en på ungefär 45 sekunder. De första två är redan tillgängliga, via MTV Movies ("Shot of love") och Yahoo Movies ("Disease and danger"). Samtidigt gör Eminems senaste rapvideo "Rock star love" en underbar parodi på Star Trek som helhet. Ni kan se bilder här men tyvärr kan man inte se videon om man inte har ett amerikanskt IP-nummer. [uppdaterat: På Youtube hittade vi den så då går den att se för alla!]

[uppdaterat kl 13:05: Fortfarande vissa problem för oss utanför USA att se videofilmerna. Läs mer i diskussionen.]

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

MTV klippet fungerar nu, jag tror att problemet låg hos deras hemsida.

Om klippet:

Ganska härligt men inte särskilt trekkigt, Kirk var riktigt kaxig....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kathryn - var hittade du den? Jag kunde se den utan problem, men finns det en annan länk som fungerar bättre, så tipsa oss gärna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har redan ersatt den första länken i nyheten med en ny som fungerar.

Länk till Eminems video!

Söker man på Eminem så kan man också hitta en video där han pratar om musiken och i bakgrunden ser man lite av bakgrunden ifrån en av de Star Trek relaterade scenerna i videon.

Redigerad av Kathryn Archer

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Herregud, jag som trodde att Eminem var borta för evigt, nu är han tillbaka med sin lama rap och ger sig givetvis på "sitting ducks" som Jessica Simpson & Jessica Alba, åååh va cool han är den där Eminem, vilken tuffing! Verkligen kontroversiell när han ger sig på dessa stjärnor :rolleyes:

Parodin på Star Trek var patetiskt dåligt utförd. Tur att man inte är 12 år längre och därmed vuxit ifrån den här nollan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag gillade inte den videon..tyckte den var ganska dåligt utförd. Men jag gillar inte hans musik så jag är inte förvånad.

Hittade en intervju i programmet "Today Tonight 7" med bland annat Star Trek besättningen:

Länk till Youtube

On Sunrise:

Länk till Youtube

Intervju med Eric Bana:

Länk till Youtube

Redigerad av Kathryn Archer

Dela detta inlägg

Länk till inlägg