Nyhet Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 Ytterligare 4 dossiers har getts ut av Paramount, dessa är om Vulcan, Pavel Chekov, Montgomery Scott och Hikaru Sulu. Ni hittar dem i vår bilddatabas. Eric Bana intervjuas av brittiska tidningen Telegraph - undertecknad redaktör läser inte genom den för att inte riskera några eventuella spoilers. Ni kan läsa hela (?) presskonferensen från Storbritannien-premiären av filmen på Slashfilm (del 1, 2, 3) - med mycket intressant dialog med skådespelarna och JJ Abrams, bland annat. (Tack till 747 för nyhetstipset) 10 officiella bilder från filmen har lämnats ut av Paramount. Se dem i vår bilddatabas. För er som undrar vilken av filmerna Wolverine och Star Trek som vinner kampen om biobesökarna får gärna beskåda nedan tecknade beskrivning (hämtad ur serietidningen Star TreX) - vinnaren är solklar, eller hur? [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 Tidigare idag såg jag en reklamfilm för star trek på femman vilket är första gången. Den verkade bra och kan nog locka en del att se filmen. Jag antar väl att det har att göra med den fastsatta åldersgränsen. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 ^Trevligt. Vad innehöll reklamfilmen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 En kompis till mig såg reklam för filmen i samband med Watchmen-premiären, vet där inte vilken reklamfilm det var. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 Det var någon av tv trailarna vi har sett, tror jag. Men det roliga var att se en tv spot överhuvud taget. Det visar att sf är på det hela och tänker ge sig in i fighten. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 En kompis till mig såg reklam för filmen i samband med Watchmen-premiären, vet där inte vilken reklamfilm det var. Jo, den såg jag med. Det var den första biotrailern som kom i höstas de visade då. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 Kort video ifrån "Entertainment Tonight" om Star Trek XI ->Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 Intressant - det var första gången jag såg denna utomjording i baren. Någon idé om vilken art det kan vara? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Såg lite ut som en suliban tyckte jag, fast inte riktigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts