Jump to content

Göteborgspremiären av Star Trek

Pjotr'k

Recommended Posts

Jag undrar vilka som kommer till den 8 maj i Göteborg? Själv är jag närvarande vid båda visningarna (klockan 18:15 och 21:15). Vilka mer kan man tänkas möta?

Beskrivningen av mig: Jag har på mig en vit uniform med gulddetaljer - paraduniformen som man kunde se vid bröllopsscenen i Star Trek: Nemesis. Jag är rätt så tunnhårig (se bilden här vid sidan) och inför 21:15-visningen kommer jag att hjälpa WCT med diverse materialutlämnande i marknadsföringssyfte.

För att förtydliga mig själv skall jag säga att jag kommer på första visningen(18:15)med ett sällskap på 6 personer. Jag är 13 år och lång för min ålder(jag är ca 185 cm lång)och ljus/guldhårig. Vad jag kommer att ha på mig för kläder vet jag inte än men jag tror att det blir något kul!

Edited by Mr Trek

För att förtydliga mig själv skall jag säga att jag kommer på första visningen(18:15)med ett sällskap på 6 personer. Jag är 13 år och lång för min ålder(jag är ca 185 cm lång)och ljus/guldhårig. Vad jag kommer att ha på mig för kläder vet jag inte än men jag tror att det blir något kul!

Herregud :w00t: Basketspelare?

Herregud :w00t: Basketspelare?

Basket är kul, men jag spelar inte i någon klubb, jag spelar dock ibland på rasterna och ibland med pappa(han spelar basket i sveriges typ sämsta klubb). Men det är ingenting jag satsar på.

Golf spelar jag däremot och där är det användbart med längden när man skall slå långt. Fast när jag står bredvid min golfpro(golftränare) eller gympalärare känner jag mig liten, de är 203 cm långa.

Inget organiserat efter filmvisningarna - spontant kanske det händer något. Sedan är det ju treff kvällen efter där man kan få chansen att prova exempelvis originalkostymer från Khans Vrede...

VA?! Har det här rapporterats om på forumet?! Jag var ju en av dom som skulle göra allt för att få pröva på den där jackan (om nu den var en del av dessa kostymer), om jag hade vetat i tid <_< :(

Vi skrev om det i nyheterna den 23 mars, vilket borde ha varit tid nog... <ahttp://www.startrekdb.se/forum/uploads/emoticons/smile.png' alt=':)'> Sedan står det om treffen i vår aktivitetsdatabas, som det finns länkar till direkt från startsidan - du missar väl inte att gå in på Star Trek Databas för det allra senaste? Nyheten fanns möjlighet att diskuteras här.

Om du skulle dyka upp så får du gärna skjuts efter avslutad treff till Ulricehamn och kan sova över där i vårt hus - bussen till Östergötland går sedan på söndagsmorgonen kl 09:10 (självklart skjutsar jag dig till busshållplatsen, dessutom!). Hör av dig om detta är intressant - eller bara dyk upp på treffen. Jag är i Internetskugga ett dygn framöver nu, så jag finns bara på mobiltelefon. Jag PM:ar dig mitt nummer.

Tack Pjotr'k, det var visst jag som hade missat det, attans också! Jag som brukar hålla mig uppdaterad. Tyvärr har jag redan planer inför lördagen som inte kan ändras, men jag uppskattar hjälpen du var villig att bidra mig med för att göra en liten dröm gå i uppfyllelse :)

Det kanske kommer fler gånger, det vet man ju aldrig.

EDIT: Sen stod det ju aldrig att man fick pröva kostymerna eller att det skulle vara just från WoK, men det kunde man ju frågat om i vilket fall.

Edited by The Holy Three