Nyhet Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Imorgon runt kvart i nio-snåret (på morgonen, alltså) kommer det att vara Star Trek på TV4 Nyhetsmorgon. Peter Söderlund, ordförande i Stockholm Trekkers, kommer att finnas där och det kommer att visas lite småscener från de tidigare filmerna samt diskuteras Star Trek. Så titta imorgon kl 0845 eller i efterhand på TV4play.se. [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Låter kul! Får väl titta i efterhand då eftersom jag har praktik då. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Blir intresant att se om de kan precentera Star Trek på ett bra sätt. Tyvärr blir det ofta lite dåligt gjort med en nördstämpel hängande i luften. TV4play.se får det bli för mig också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Skall ses i efterhand, blir nog kul att se! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 Se den nu på TV4 Play. Jag tror att den brukar finnas kvar där i en vecka. Det är ingen som har möjlighet att spara ner den så att vi kan lägga upp den här på databasen? Inte alltför stort format, dock... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borgmi Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 Det var en riktigt fint klipp. Ser fram emot filmen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 Intressant klipp, det där skötte dom bra. Dock gjorde dom ju en groda i början då TOS-besättningen aldrig slår på bröstet för att kalla på Scotty. Den tekniken kom ju senare ;) Och Wrath of Khan är gjord 1982, inte 1983. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 (edited) Lite intresant. De gjorde väll inte bort sig direkt heller. Representerade Trekkers "ganska" bra. Jag är faktiskt förvånad över hur mycket uppmärksamhet Filmen och Star Trek fått i pressen. Trodde inte att det skulle hörs så mycket, men det är roligt att det uppmärksammas. Edited May 7, 2009 by Unkas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 Jag tyckte vädergubbarna i början var löjliga och det där montgomery snacket kunde de ha skippat. Men det var ju kul att de anstängde sig och bakgrundsbilden var läcker. Annars tittade jag mer på alla trevliga saker på bordet än vad jag lyssnade på samtalet. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruse Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Hehe, vet inte vad hon heter, men en rejäl hostattack fick den kvinnliga programledaren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts