Nyhet Posted June 18, 2009 Report Posted June 18, 2009 Science fiction-bokhandeln har från och med midsommarafton och till den 28 juni portofritt för alla beställningar över 400 kronor via deras hemsida, sfbok.se. De har 109 Star Trek-böcker till salu, så se till att springa dit och fynda! De har ofta bra priser i jämförelse med andra Internetbokhandlar och med portofritt som kampanj kan det ju knappast bli bättre. Källa [ Till originalnyheten ]
Fleetadmiral Posted June 18, 2009 Report Posted June 18, 2009 (edited) Vad jag förstått så måste man ha handlat för minst 400 kr för att erbjudandet ska gälla. Edited June 18, 2009 by Fleetadmiral
Pjotr'k Posted June 18, 2009 Report Posted June 18, 2009 Vilket jag borde ha sett om jag läste det storstilta (inte ens det såg jag...). Nyheten är ändrad - tack för ändringstipset, Fleet!
Mr Trek Posted June 21, 2009 Report Posted June 21, 2009 Då kanske man skulle göra en beställning, jag läste just ut 2 ST böcker på en vecka och har inga olästa kvar så då kanske det är dags
Pjotr'k Posted June 21, 2009 Report Posted June 21, 2009 Själv har jag mer än 150 olästa böcker kvar, så jag väntar nog...
Mr Trek Posted June 21, 2009 Report Posted June 21, 2009 Har du så många böcker hemma? Eller menade du totalt?
Pjotr'k Posted June 22, 2009 Report Posted June 22, 2009 Det var de Star Trek-böcker som jag har olästa just nu.
Unkas Posted June 22, 2009 Report Posted June 22, 2009 Själv har jag mer än 150 olästa böcker kvar, så jag väntar nog... :blink: Imponerande sammling. Hur många Star Trek Böcker har du sammanlagt?
Pjotr'k Posted June 22, 2009 Report Posted June 22, 2009 180, kanske. Jag sålde av de flesta för några månader sedan för att få pengar till källarrenovering. Fick i varje fall ihop ett par-tre tusenlappar på dem.
Mr Trek Posted June 22, 2009 Report Posted June 22, 2009 "De flesta"... måste betyda att du hade väldigt många böcker innan alltså. Själv har jag bara ca 10 böcker eller något, fast jag har bara läst ST böcker det här året, så jag har inte haft så mycket tid att samla på mig (fast den växer nog rejält på sommarlovet)
Expendable Ensign Posted June 24, 2009 Report Posted June 24, 2009 (edited) Det är några dagar kvar. Kanske ska man se om man hittar något roligt. Läser sällan böcker men de har ju en del annat också. Edited June 24, 2009 by Expendable Ensign
Recommended Posts